motor opgeblazen?
motor opgeblazen?
Geachte ledne ik reed laatst met mijn 318 op de snelweg kilommertje of 160 a 170(heb de auto 3 maanden en nooit die snelheid gereden en ineeens boemmmmm.....leek alsof ie geen benzine kreeg. Als hem probeert te startte maakt een soort sgerp geluid....
Re: motor opgeblazen?
Neem het geluid eens op?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ja ga ik doen probleem dat ie in den haag staa,t ik ga ervan middag heen je moet je voor stellen dat je de een geluid hoor alsof je kleppen niet verder kleppen of zo.......ime buurman zei het kan ook je kat zijn maar weet het alleen dta ik gingangstich baal
- bimmer-jeroen
draaid je motor nu sneller rond tijdens starten dan anders? en wil hij nog aanpakken?
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Ja,klopt jah een hoger geluid en krijgt geen benzine...................................................
Dan zit er een dikke kans in dat hij kapot is gelopen,
dat snelle rondstarten is omdat ie geen compressie meer heeft, ketting geknapt of iets dergelijks...
dat snelle rondstarten is omdat ie geen compressie meer heeft, ketting geknapt of iets dergelijks...
zon akelig gevoel had ik al bedoel je dat me blok naar de klote is ? od de kleppen en wat denk je dat ik kwijt zou zijn om het eventueel te laten maken?BeamerTD schreef:Dan zit er een dikke kans in dat hij kapot is gelopen,
ja mensen mijn blok is opgeblazen ............is er iemand die een blok te koop heeft?????
- Ramon 325 Vanos
Wat heb je kapot heb hier nog een 318 staan wel koppaking stuk wat ze mij hebben vertelt
Hejj Ramon hij word dit weekend opengemaakt laat ik het je weten wellicht dat je iets kan betekenen voor me.........maar mijne is 318 is en van jouw 318 is dit het zelfde??
- Ramon 325 Vanos
Pff dat is een goeie dat weet ik ook even niet