BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Vind hem gezien de km-stand nog redelijk aan de prijs moet ik zeggen, maar het lijkt me geen verkeerd exemplaar.
Ik zou er niet zoveel voor uitgeven met die kilometers.
Maar er zal nog wel wat te handelen zijn lijkt me en dan is het lijkt me helemaal geen verkeerde M3.
Ik zou er niet zoveel voor uitgeven met die kilometers.
Maar er zal nog wel wat te handelen zijn lijkt me en dan is het lijkt me helemaal geen verkeerde M3.
- SanderZuyderduyn
Ik vraag me af wat jullie hier van vinden. Even voor de duidelijkheid, ik heb geen interesse in deze
3 ofzo, Maar ik ben gewoon benieuwd hoe jullie denken over zo'n soort auto.
Linkje: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... fotos=2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Pluspunt: Meestal gaan de auto's bij domeinen weg, ver onder de hoofdprijs.
Groot minpunt: Er is natuurlijk geen mogelijkheid om een testrit te maken, of om zowiezo de motor te starten.

Linkje: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... fotos=2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Pluspunt: Meestal gaan de auto's bij domeinen weg, ver onder de hoofdprijs.
Groot minpunt: Er is natuurlijk geen mogelijkheid om een testrit te maken, of om zowiezo de motor te starten.
Wie het laatst remt, remt het hardst.
Staat er ook een E90 M3 te koop? Die had haar vriend meende ik.
Het is hem in ieder geval wel... Kan het zien aan het kenteken op een van mijn foto's een tijdje terug op edje bmw meeting...
- SanderZuyderduyn
Nee, helaas deze maand geen e90Dnl schreef:Staat er ook een E90 M3 te koop? Die had haar vriend meende ik.

Kan zijn dat die al weg was ..
Maar damn .. Had zoiets niet verwacht. Wat is het verhaal (deels) er achter?
- SanderZuyderduyn
Daar ben ik ook wel er benieuwd naar.
In januari was de APK al verlopen, dus hij zal wel een tijd stil gestaan hebben.

Laatst gewijzigd door Gast op 29 sep 2011, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
tja daar hoef je niet over na te denken je auto komt niet zomaar daar op. het zal wel met (belasting/lening)schulden te maken hebben. al mag je dat misschien niet zo hardop denken.Dnl schreef:Kan zijn dat die al weg was ..

//.00.-// > /.-////.-///.-
auto's daar hebben verschillende afkomstig oa. ex politie/douane/militair, (belasting)schulden, in beslag name wegens (herhaaldelijk) grove overtreding(en), bezit crimineel / criminele organisatie , (buitenlandse) drugsrunners handelaren etc etc
zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn
Auto's staan meestal al een tijdje stil omdat er vaak rechtzaken lopende zijn, en hij pas verkocht kan worden als dat allemaal achter de rug is.
zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn
Auto's staan meestal al een tijdje stil omdat er vaak rechtzaken lopende zijn, en hij pas verkocht kan worden als dat allemaal achter de rug is.
www. M3 register .nl
misschien zie ik iets over het hoofd maar wat mag die blauwe smurf gaan kosten? of iig waar kan ik het start bod zien?
//.00.-// > /.-////.-///.-
Prachtige auto, maar die kleur leer???
Nee, zwart leer was 100x beter geweest imo...
Nee, zwart leer was 100x beter geweest imo...

- SanderZuyderduyn
Aankomende maandag is er een kijkdag in Soesterberg, dan is er 3 dagen de mogelijkheid om te bieden. Het is niet bekend wat andere mensen bieden, dus eigenlijk is het een soort blinde veiling. Meestal worden een week na de kijkdag de hoogste boden bekend gemaakt. .Chris schreef:misschien zie ik iets over het hoofd maar wat mag die blauwe smurf gaan kosten? of iig waar kan ik het start bod zien?

ik vind het juist wél een mooie kleuren combo. grappig al die meningen
lijkt me ook dat er een andere einddemper onder zit? zou zelf nooit Laguna kiezen, kleur heeft weinig "diepgang" imo

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v41uqrn3m33h" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog steeds niet verkocht..
02-JDK-8
Nog steeds niet verkocht..
02-JDK-8
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik snap het niet. Een super mooie M3, prachtige kleurencombo, mooie tellerstand, volle knoppenbalk. Wat is er mis mee?