Wat een geweldige dag waar ik ontzettend van heb genoten.
Vanmorgen vroeg aangekomen in Nieuwegein. Daar even gezeten, omdat Danish op zich liet wachten
Best leuke rit gehad met deze groep naar meeting punt B. Ben blij dat ik er ook nog van gebruik heb mogen maken, en niet de hele tijd midden op het kruispunt heb hoeven wachten

Daarna weer stukkie snelweg, waar Polen, en mensen in Toyota Landcruisers hun auto's gewoon voor de jouwe smijten. Binnendoor wegen heerlijk. Alleen, vervelend dat ik al een tijdje plassen moest. Wat resulteerde in een noodstop bij de Belgische Gulf. De beste man zei, wat is dat hier joh, ineens staat me hele terrein vol, met mooie wagens! Bedankt voor het wachten jongens!
Na afslag Zolder/Heusden, reed Jurien achter mij. Je zag wel dat die plezier had in de bochtjes! Altijd mooi zo 330D met bergen koppel!
Heel veel moois vandaag gezien, en de hele dag een beetje met Peter en Danish rondgelopen. Ook wat nieuwe mensen gesproken. Bevalt me allemaal erg goed, pas sinds ik een BMW heb, kom ik pas bij dit soort dingen. Maar vind het wel leuk om met mensen wat te ouwehoeren.
Wat plaatjes bij het praatje, niet heel veel, heb een normale camera, en dat is allemaal niet zo spectaculair.
De stemming was goed bij Peter en Danish: