BMW velgen orgineel of imitatie gezocht

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
DutchPlayer

BMW velgen orgineel of imitatie gezocht

Bericht door DutchPlayer » 19 sep 2011, 15:34

Beste Mensen,

Ik heb 2 velgen liggen BMW styling 169, ik zoek er nog 2 andere bij. tot zover en heel wat internet pagina's bekeken heb ik deze velgen nog niet gevonden voor een beetje normaal bedrag. 250 a 275 per velg vind ik een beetje te, zo bijzonder zijn ze toch niet en ik wil ze al winter velgen gaan gebruiken.

Toevallig iemand een idee waar ik deze velgen ga vinden voor een normale prijs en anders imitatie/replica's ivm dat het toch winter velgen zijn boeid mij dat niet zo.

Zo zien ze eruit, http://www.bmw7club.nl/bmw-orginele-velgen/styling-169/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, alvast bedankt voor de reaktie.

Diezel

Re: BMW velgen orgineel of imitatie gezocht

Bericht door Diezel » 20 sep 2011, 13:16

Marktplaats? Ebay Duitsland? meestal verkopen ze idd in set van 4 stuks, dat is een beetje lastig lijkt me. Als je ze als winterwielen gaat gebruiken zou ik zeker geen nieuwe velgen kopen, gewoon 2de hands!

Succes Diezel
Afbeelding
BMW: Bayerische Motoren Werke

DutchPlayer

Re: BMW velgen orgineel of imitatie gezocht

Bericht door DutchPlayer » 21 sep 2011, 18:29

Ik heb een beetje het idee dat deze velgen niet echt veel verkocht zijn. Ik google dagelijks op styling 169 ;) Maar helaas, kom die krengen alleen af en toe nieuw tegen maar die prijs...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”