Europrojektz Z3
Re: Europrojektz Z3
ik vind hem echt wel dik, behalve die kralen om z'n pookje :? dat ziet er niet uit!
Niet mijn smaak.
Doe mij maar OEM.
Vr gr,
René
Doe mij maar OEM.
Vr gr,
René
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Ik denk dat veel mensen hier de betekenis van OEM niet helemaal snappen, het staat voor Original Equipment Manufacturer.bofkont schreef:Niet mijn smaak.
Doe mij maar OEM.
Vr gr,
René
Er is niks niet OEM aan deze wagen. Compleet OEM AC Schnitzer uitgevoerd. Het OEM verhaal wordt hier wel een beetje uit zijn verband getrokken. Rieger is ook OEM of DOTZ. Neem dan bijvoorbeeld de auto van "the chosen one" daar is weinig OEM aan. Zijn allemaal replica onderelen die aangepast zijn. Dat is niet OEM.
Mensen zonder respect voor een Bmw om hem zo aan te kleden 
Dit soort verkrachtingen doe je met golfjes, hondas en opeltjes enz enz maar NIET met een bmw

Dit soort verkrachtingen doe je met golfjes, hondas en opeltjes enz enz maar NIET met een bmw
Wat hier grotendeels met OEM bedoelen (en dat weet jij zelf ook wel), is Mtech of geen poes pas.
En "the chosen one" is gewoon MOOI uitgebouwd (op velgen na, maar die passen weer bij de rest), en deze Z3 is gewoon zonde (IN MIJN OGEN). als de auto gewoon in één kleur was gespoten en geen rare dingen in het interieur was die gewoon gaaf! En Rieger = OEM? Ik kan geen Rieger vinden in het BMW accessoires boek(je).
Maar laten we de discussie niet aan waaien wat iemand wel of niet mooi vindt, dat is een kwestie van persoonlijke smaak. De ene groep members vindt dat wel mooi, en de andere niet

En "the chosen one" is gewoon MOOI uitgebouwd (op velgen na, maar die passen weer bij de rest), en deze Z3 is gewoon zonde (IN MIJN OGEN). als de auto gewoon in één kleur was gespoten en geen rare dingen in het interieur was die gewoon gaaf! En Rieger = OEM? Ik kan geen Rieger vinden in het BMW accessoires boek(je).
Maar laten we de discussie niet aan waaien wat iemand wel of niet mooi vindt, dat is een kwestie van persoonlijke smaak. De ene groep members vindt dat wel mooi, en de andere niet

Laat dan wel de (Golf 4 en 5) R32 en (Golf 4 en 5) GTI met rustMike schreef:Dit soort verkrachtingen doe je met golfjes

Mee eens! Smaken verschillen en dat moeten we respecteren.
Ik krijg ook niet het WOW gevoel, wellicht met een andere kleur en interieur.
Ik vind de widebody en verlaging wel super nl.
Ik vind de widebody en verlaging wel super nl.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Geen echte M iig .. Althans, dat las ik op Z3Forum, daar was die ook gepost.
Oei, dat ziet er lekker uit
Zal eens even met mijn broer gaan praten of we er niet zoiets van kunnen maken :~

Zal eens even met mijn broer gaan praten of we er niet zoiets van kunnen maken :~
Vond ik de mijne toch net even IETS mooier .. Misschien deze zomer een Z3 :~