Spoorstang/stok?
Re: Spoorstang/stok?
Uhm, dealer zelf dan gok ik zo. Veel webshops gooien namelijk behoorlijk wat bovenop de dealerprijs 
Ik weet niet waar je vandaan komt? Anders kan ik wel bij Ekris Zeist onderdelen voor je regelen met wat korting. Zelf woon ik in Zeist, dus omgeving Utrecht
BMW E46 330i
Hey Mensen,
Ik ga het plan van Kevin komend weekend uitvoeren: Koppelstang(Stabilisatorstang) en Stuurkogel(Eind van Spoorstang) vervangen. Ik ben opzoek naar imitatie koppelstangen en BMW originele Stuurkogels.
Kunnen jullie mij een webshop/link sturen waar ik hier aan kan komen? Ik heb zelf erg veel gezocht op google, maar Ebay zie ik niet echt zitten, Marktplaats niets over te vinden, Bimmerparts is op vakantie en andere webshops zoals Autospin.nl en bmwproducts.nl hebben deze onderdelen niet op hun site staan..
Is dit het juiste onderdeel koppelstang voor mijn QP? http://www.bmw-onderdelen-online.nl/web ... 38C2EF23C0
Ik hoop dat iemand van jullie een adresje heeft, anders moet ik toch maar de volle mep betalen bij de stealert
Diezel
Ik ga het plan van Kevin komend weekend uitvoeren: Koppelstang(Stabilisatorstang) en Stuurkogel(Eind van Spoorstang) vervangen. Ik ben opzoek naar imitatie koppelstangen en BMW originele Stuurkogels.
Kunnen jullie mij een webshop/link sturen waar ik hier aan kan komen? Ik heb zelf erg veel gezocht op google, maar Ebay zie ik niet echt zitten, Marktplaats niets over te vinden, Bimmerparts is op vakantie en andere webshops zoals Autospin.nl en bmwproducts.nl hebben deze onderdelen niet op hun site staan..
Is dit het juiste onderdeel koppelstang voor mijn QP? http://www.bmw-onderdelen-online.nl/web ... 38C2EF23C0
Ik hoop dat iemand van jullie een adresje heeft, anders moet ik toch maar de volle mep betalen bij de stealert
Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
Mijn ervaringen zijn dat vele webshops dezelfde, of zelf hogere prijzen vragen dan de dealer. Dus ik zou echt eens bij de dealer informeren. Of op het aanbod van Kevin ingaan 
Dit soort onderdelen vind je nou eenmaal niet zo snel in webshops, omdat het geen handel is. Zoiets wordt niet massaal verkocht.
Dit soort onderdelen vind je nou eenmaal niet zo snel in webshops, omdat het geen handel is. Zoiets wordt niet massaal verkocht.
Zie net dat me bericht verplaatst is naar DIY, kijk daar dus maar even hoe je stuurkogel te vervangen!
BMW E46 330i
Nogmaals bedankt Kevin! hier ook de link naar het DIY voor de mensen die later dit topic doorlezen: http://www.bimmerportal.nl/post349274.h ... b3#p349274

Kan iemand mij de Originele Productie nummers geven van de Stuurkogel links en rechts? Ik zit te kijken op realoem te kijken maar kom hiermee niet echt verder 
Edit: Gevonden! volgens mij is het nummer 6:

Deze kost 82,- incl. BTW bij de Stealer. Klopt het dat dit het onderdeel is dat ik nodig heb? Het staat aangegeven als Kogelgewricht, maar ik neem aan dat hiermee de stuurkogel bedoelt word...
Diezel
Edit: Gevonden! volgens mij is het nummer 6:

Deze kost 82,- incl. BTW bij de Stealer. Klopt het dat dit het onderdeel is dat ik nodig heb? Het staat aangegeven als Kogelgewricht, maar ik neem aan dat hiermee de stuurkogel bedoelt word...
Diezel

Klopt, ik hoef ook niet perse origineel te hebben, maar KevinK die heeft mij dit geadviseerd in verband met het niet hoeven te uitlijnen na deze ingreep.(mits je het aantal slagen telt met demonteren). Imitatie zou toch iets afwijken van het origineel, of kan dit volgens jou wel judaz?
Diezel
Diezel

Hij is idd goed uitgelijnd, ook naar mijn eigen mening, maar als ik zo even snel uitreken: stuurkogel van BMW Dealer, 2 stuks: 164 euro.
Als je bij winparts een imitatie koopt, 2 stuks, 74 euro. Stel dat er dan nog uitgelijnd moet worden, dan zit je nog maar op 124 euro. Dus ik denk toch dat ik voor de imitatie ga.
Toch vind ik het erg vreemd, hier heb je stuurkogel voor 17 euro van Meyle(hoor hier wel goede dingen over op dit forum) hoe kan dit nou zo erg verschillen in prijs: 82 en 17 euro? Er worden ook de originele nummers van BMW bijgenoemd, deze komen ook over met nummer 6 op mijn plaatje hierboven.
Zal ik gewoon deze aanschaffen, kan anders altijd nog voor origineel aanschaffen.
http://www.winparts.nl/520/onderstel/st ... rstangeind
Als je bij winparts een imitatie koopt, 2 stuks, 74 euro. Stel dat er dan nog uitgelijnd moet worden, dan zit je nog maar op 124 euro. Dus ik denk toch dat ik voor de imitatie ga.
Toch vind ik het erg vreemd, hier heb je stuurkogel voor 17 euro van Meyle(hoor hier wel goede dingen over op dit forum) hoe kan dit nou zo erg verschillen in prijs: 82 en 17 euro? Er worden ook de originele nummers van BMW bijgenoemd, deze komen ook over met nummer 6 op mijn plaatje hierboven.
Zal ik gewoon deze aanschaffen, kan anders altijd nog voor origineel aanschaffen.
http://www.winparts.nl/520/onderstel/st ... rstangeind

Ik heb nu een rekening van 34 euro in plaats van 164 euro bij de Stealert, het lijkt bijna niet uit te kunnen, maar BMW is wel altijd buitensporig duur met hun onderdelen. Ik heb gewoon de standaard uitvoering volgens mij. Het is iig geen drukfout want ik heb winparts net nog aan de telefoon gehad 
(tot nu toe erg goede en snelle klantenservice btw
)
Diezel
(tot nu toe erg goede en snelle klantenservice btw
Diezel