bmw e46 coupe sound upgrade i-sotec

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
tommy278

bmw e46 coupe sound upgrade i-sotec

Bericht door tommy278 » 05 sep 2011, 10:27

hallo iedereen,

misschien is dit al paar keer gevraagd maar goed,

heeft iemand ervaring met i-sotec versterkers bij een e46 coupe ? ik heb een 4 kanaalsversterker gezien, i-soamp 4
en dan de adaptor (25.AD0100) ,dit zou blijkbaar alles zijn wat er nodig is om deze aan te sluiten.
ik zit met volgende systeem in de wagen : basis audio systeem met 6 speakers, mk4 dvd gps met 16/9 en 6 cd lader, audio is dus de basis (geen hifi of harman kardon system)
ik wil ook geen subwoofer, enkel een versterker bijplaatsen en upgrade van de speakers,
speakers dacht ik aan rainbow speakers ,( of mag ander merk zijn.....) die zouden passen zonder aanpassingen te doen,
dus vooraan setje en achteraan,als ze maar plu en play zijn...bedoeling is dat ik wat beter geluid krijg dan wat het nu is.
vraag is nu : die i-sotec versterkers is dit werkelijk plug en play ? past die versterker op de originele plaats ( waar de bmw versterker zit bij een hifi of harman kardon systeem) of moet die ergens anders komen? die adaptor die komt ergens tussen de originele bedrading achteraan waar de gps module en tv-tuner zit? en deze loopt dan terug naar de versterker i-sotec
ik ben niet super technisch aangelegd dus, is belangerijk voor als ik dergelijke set koop dat ik achteraf geen kabels
moet bijtrekken, afknippen, ect ect........
alvast bedankt,
tommy,

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”