BMW 320CI ( extra foto met huidige velgen)
BMW 320CI ( extra foto met huidige velgen)
grtz
tommy
tommy
Laatst gewijzigd door tommy278 op 19 mei 2012, 23:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW 320CI
Ziet er goed uit hoor! En met die nieuwe velgen zal het zeker een plaatje zijn (die er op de foto onder liggen zijn niet mijn ding)
-- Houdoe wanne --
Heel mooie Coupé met weinig kilometers!
M-pakket met stuur en carbon interieurlijsten ziet er goed uit, met de nieuwe velgen zal hij nog mooier worden.
M-pakket met stuur en carbon interieurlijsten ziet er goed uit, met de nieuwe velgen zal hij nog mooier worden.
Mooie qp! Die andere (nieuwe) velgen zijn echt een aanwinst voor de wagen. Zijn een stuk beter dan wat er onder lag (op de foto's).
Wat een prachtig exemplaar zeg 

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Een vrouwelijke eigenaar die er zulke verschrikkelijke velgen onder zet? Dat lijkt me een bijzondere mevrouw... Maar met die nieuwe velgen zal ie vast een stuk mooier zijn, alleen nog even originele voorknipperlichten en hij is weer helemaal netjes!overgekocht van de eerste vrouwlijke eigenaar die hem
heel goed verzorgd had
Ja toch wel, ik verschoot er ook van ,toen ik hem kocht zaten deze velgen er pas 2 maand onder, ik heb gevraagdHarm78 schreef:Een vrouwelijke eigenaar die er zulke verschrikkelijke velgen onder zet? Dat lijkt me een bijzondere mevrouw... Maar met die nieuwe velgen zal ie vast een stuk mooier zijn, alleen nog even originele voorknipperlichten en hij is weer helemaal netjes!overgekocht van de eerste vrouwlijke eigenaar die hem
heel goed verzorgd had
naar de originele velgen maar die waren verkocht......de vrouw vond ze mooi staan, nuja, ieder zijn ding, ik vond het
niet mooi, ondanks heb ik er wel bijna 1,5 jaar mee rond gereden, nu zit er wat er moet opzitten, M135 style 18 inch,
ik neem eens foto's als hij eens gekuist is ;-) met de andere velgen
grt
tommy,
Harm78 schreef:Een vrouwelijke eigenaar die er zulke verschrikkelijke velgen onder zet? Dat lijkt me een bijzondere mevrouw... Maar met die nieuwe velgen zal ie vast een stuk mooier zijn, alleen nog even originele voorknipperlichten en hij is weer helemaal netjes!overgekocht van de eerste vrouwlijke eigenaar die hem
heel goed verzorgd had
aja, die knipperlichten vooraan heb ik zelf vervangen, vind die originele beetje ouderwets uitzien, deze zijn zoals de voorlichten,
met doorzichtige glas ( plastic)
vind het er "nieuwer" uitzien met deze, zelfs in de bmw garage zeiden ze van, klein detail, maar mooier !
grt tommy,
bestejudaz schreef:Welkom Tommy,
Hele mooi wagen heb je daar gekocht! Ietsje zakken, een setje matten en tellerringen en dan zou ie zo goed als af zijn imo. Led's zonder foutmelding zijn er thans ook te vinden hoor. Bij mij geen enkele storing, weet nu effe niet welke erin zitten, heb ze 2de hands kunnen overkopen van een lid hier, maar zal eens kijken. 2.2 is toch ook lekker, meer is natuurlijk altijd leuk, maar dit is zeker en vast toch wel "freude am fahren" met zo'n pracht exemplaar en deze km stand. Enjoy zou ik zeggen, ook hier op het forum
iets lager ja, = op de foto staat hij op mijn oprit, deze loopt naar beneden, als ik hem zo parkeer met de neus
naar de straat ; en ik trek de handrem op, dan komt de neus stukje omhoog , dus op vlakke ondergrond
staat hij vooraan dan wel +- 1 cm lager, eigenlijk zou ik nog 1 cm meer willen bovenop dit alles, maar ik had
er een kit laten onderzetten van eibach, en het resultaat was gelijk aan de m veren,niet lager dus, dan de sportline kit van eibach geprobeerd en toen was het 0.6/0.8 mm extra lager tegenover de m ophanging ( m ophanging zou +- 20 mm verlagen, en de eibach sport 45/50, toch was dit niet zo...) dus we dachten van er komt toch min 15/20 mm bij, altijd wat marge,
achteraan zakte hij dan wel nog eens 15 mm extra ,maar dan staat hij met zijn "kont" naar beneden en neus omhoog, ook niet erg mooi ,dus terug besloten de m veren eronder te zetten en het zo te laten,
monteur zei nog , regelbare kit nemen, maar +1000 euro voor uiteindelijk 1cm te extra laten zaken, ik heb het zo gelaten dan maar,
ook altijd de mannen van de keuring die dan moeilijk doen, ik heb het zo gelaten,
vloermatten liggen er nu al in, ( foto's zijn al van 1.5 jaar geleden )
ja die led lichten, heb ze gekocht op ebay.de, nog tans grote reclame erbij dat ze geen fouten geven, maar toch heb ik fouten,
ik kon ze terugsturen naar de verkoper in duitsland maar ja, terug 2 maal 20 euro kosten voor het verzenden en terugsturen moest ik wel zelf betalen, dus 40 euro om terug naar duitsland sturen, terug oude lichten monteren, ect ect, heb een beetje lui geweest en gezegd van laat maar, gaat zo ook wel, nuja, soms is het wel vervelend.
2.2 motor ik infeite voldoende voor mij, enige min punt vind ik korte verhoudingen, te snel 4000/4500 toeren bij 140/150 kmph
mist een 6 de versnelling zo een 320ci.......
grt
tommy,
merci voor de complimenten !bofkont schreef:Wat een prachtig exemplaar zeg
grt
tommy
Re: BMW 320CI ( extra foto met huidige velgen)
Huidige velgen maken de auto zoveel mooier 

Ja mooie velgen die heb ik ook onder mijn coupe, volgens mij heb jij 18 inch ofniet?
veel plezier nog met de auto!
veel plezier nog met de auto!
Staat in de startpost