Het is gelukt! Het nieuwe stuur zit erin!
Als eerste: ik heb GEEN airbar lampje! Ik heb de accu los gekoppeld en zeker 15 minuten gewacht. Toen ;
Het oude stuur heeft achterin 2 torx schroefjes zitten die de airbag in zn plaats houden ipv de 2 veren bij het sportstuur.
Daarna zit er in het midden een grote moer die met wat geweld los komt. Daarna maak je de airbag kabel en MF kabel los.
Het stuur zou los moeten komen. Daarna moest ikzelf een van de MF kabeltjes eruit halen bij het oude stuur;
De controls komen met wat wrikken los, dat zit in een soort rubberen haakje vast. Beetje voorzichtig wrikken en
ik kon goed bij de stekkers komen.
De stekker die je moet hebben zit goed vergrendeld in het MF gedeelte. Ik heb zelf met een mesje een klein beetje
de plug opgetilt zodat de stekker loskomt, er zit een soort weerhaakje op, dus niet met geweld losmaken!
het sportstuur heeft 1 kabeltje lopen waar alle controls overheen gaan, je hoeft dus alleen het stekkertje over te zetten
wat van het oude stuur naar de stekker in op de auto kolom zit. Die is voldoende. Zoals je ziet heeft het oude stuur nog
de oude kabeltjes zitten.
wh00t, eerste mod is af!