Dion E91 325i touring 2005

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Topfuel

Dion E91 325i touring 2005

Bericht door Topfuel » 26 aug 2011, 20:00

Hallo, mede bmw geinfecteerden, ik ben nieuw hier en stel me even voor.

Ik kom uit het uiterste zuiden, Limburg, woon samen met m'n verloofde en heb een dochter en zoontje. Toen ik net m'n rijbewijs had heb ik een jaartje rondgereden in een Renault Express bestelautootje van het bedrij van pa, maar toen ik genoeg geld bij elkaar had gespaard en ik een mooie E34 zag staan was de keus snel gemaakt. Op m'n 21e was ik de trotse eigenaar van een E34 520i Alpine wit. Met veel plezier heb ik daar 6 jaar in rondgereden. Tot ik dacht dat ik een Alfa 156 moest hebben. Die heeft het 1,5 jaar bij me uitgehouden en toen mocht 'ie vertrekken, ivm prestatie gebrek. Was een mooie auto maar na 7 mnd. al 3 dure stomme reparaties er aan gehad, voor een auto van 3 jaar oud!! :s

Dus weg ermee en weer terug naar BMW! Toen werd het een E36 325i coupe uit '93 mauritius blauw. Deze heb ik ondertussen alweer 8 jaar in bezit en die rijdt als een zonnetje, dagelijks woon-werk verkeer en hij is pas 18 jaartjes jong!

Echter door de gezinsuitbreiding een kleine 3 jaar geleden moesten we een ruimere auto hebben. M'n vriendin had toen een Renault clio. Probeer daar maar eens wat in te krijgen, ook mijn coupe kreeg bijna niks in de kofferbak. Dit heeft echter een andere reden ivm de muziek die ook goed moet klinken. Dus de Clio mocht opzoek naar een nieuw eigenaar en ik ging opzoek naar een E91. Dit moest minimaal een 325 zijn en het liefst Xenon en/of sportstoelen. Aangezien ik niet over het budget heen wilde moest ik een keus maken tussen 3 auto's die alle 3 1 van mijn voorkeuren hadden. Uiteindelijk werd het een E91 325i touring uit 2005 sparkling graphite met Xenon en stadsringen. Ondertussen ook alweer 3 jaar in bezit naar volle tevredenheid.

Ik zal maar eens gaan afsluiten en post binnnenkort wat foto's.

Groetjes uit het zuiden van Dion.

Aron

Re: Dion E91 325i touring 2005

Bericht door Aron » 26 aug 2011, 22:08

Welkom hier!

We zijn benieuwd naar de pic's! :whistle:

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 28 aug 2011, 21:01

Welkom. Zijn benieuwd!

Topfuel

Bericht door Topfuel » 09 jan 2015, 20:09

He he, hier dan eens wat foto's. Het is er na de aanmelding niet van gekomen om eens wat foto's te maken en te plaatsen. Ik heb de 325i coupe uit '93 nog altijd. Hij is toevallig vandaag op APK geweest en afgezien van een remslangetje rechtsvoor dat wat slijtage liet zien was alles goed. De remslang was eigenlijk alleen maar een aandachtspunt voor volgend jaar maar ik heb hem toch laten vervangen en gelijk ook aan de andere kant.

De 325i e91 van '05 sparkling graphit heb ik niet meer maar nu een zwarte 325i e91 LCI van bj. '09. In Duitsland gekocht, 5 km. bij ons over de grens. Heerlijk, toch het financieel voordeel maar er niet ver voor hoeven gaan en meer opties erop. Alleen erg dom van me zelf, bleek er bij het 2e bezoek met een testrit dat er geen cruise control inzat. In m'n hoofd had ik toen al besloten om hem te kopen. Dat was wel een tegenvaller maarja. In de advertentie stond dit ook niet vermeld. Helemaal niet op gelet. Maar het is een mooie wagen. Panoramadak, sportstoelen met verwarming, PDC voor en achter, af fabriek donkere ramen achter, navi enz. Foto van deze volgt gauw.

Op deze foto ben ik hem gaan halen. Niet echt zoals het mag, maar zolang niemand iets ziet mag alles toch?

Afbeelding

Afbeelding

De foto van de coupe is wat ouder. Ondertussen heb ik alweer wat kleine cosmetische veranderingen aangebracht.

Afbeelding

Deze foto heb ik vorig jaar op het Bimmerfest genomen vlak voordat ik de wettrack deed.

Veel meer foto's van de touring heb ik niet alleen deze nog op de oprit.

Afbeelding

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 09 jan 2015, 20:28

Daar heeft even wat tijd tussen gezeten voordat de foto's kwamen maar beter laat dan nooit zeggen we maar ;).

Mooie bimmers heb je! Een touring is wel erg lekker met kids, heb zelf ook 2 (jonge) kids :).

Veel plezier met de bimmers :duim:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 09 jan 2015, 21:47

Welkom hier Dion en ziet er goed uit ! Beetje laat maarja, ben nog niet zo lang moderator en jij bent laat met de fotootjes :whistle:

Mooie voorgeschiedenis ook :gekdoen:

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen proberen om je zo spoedig mogelijk te helpen :duim:

Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, dan adviseer ik de zoekfunctie op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers met je mooie Bimmer :duimen:

[p.s. ik heb je topictitel even aangepast zodat het wat overzichtelijker blijft hier [/i]

Edgar1234

Bericht door Edgar1234 » 10 jan 2015, 06:24

Ziet er goed uit!

lj328

Bericht door lj328 » 10 jan 2015, 10:19

Welkom hier en wat een stoere foto van de E36 met de touring op de aanhanger. :h:
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”