Ik kom uit het uiterste zuiden, Limburg, woon samen met m'n verloofde en heb een dochter en zoontje. Toen ik net m'n rijbewijs had heb ik een jaartje rondgereden in een Renault Express bestelautootje van het bedrij van pa, maar toen ik genoeg geld bij elkaar had gespaard en ik een mooie E34 zag staan was de keus snel gemaakt. Op m'n 21e was ik de trotse eigenaar van een E34 520i Alpine wit. Met veel plezier heb ik daar 6 jaar in rondgereden. Tot ik dacht dat ik een Alfa 156 moest hebben. Die heeft het 1,5 jaar bij me uitgehouden en toen mocht 'ie vertrekken, ivm prestatie gebrek. Was een mooie auto maar na 7 mnd. al 3 dure stomme reparaties er aan gehad, voor een auto van 3 jaar oud!!

Dus weg ermee en weer terug naar BMW! Toen werd het een E36 325i coupe uit '93 mauritius blauw. Deze heb ik ondertussen alweer 8 jaar in bezit en die rijdt als een zonnetje, dagelijks woon-werk verkeer en hij is pas 18 jaartjes jong!
Echter door de gezinsuitbreiding een kleine 3 jaar geleden moesten we een ruimere auto hebben. M'n vriendin had toen een Renault clio. Probeer daar maar eens wat in te krijgen, ook mijn coupe kreeg bijna niks in de kofferbak. Dit heeft echter een andere reden ivm de muziek die ook goed moet klinken. Dus de Clio mocht opzoek naar een nieuw eigenaar en ik ging opzoek naar een E91. Dit moest minimaal een 325 zijn en het liefst Xenon en/of sportstoelen. Aangezien ik niet over het budget heen wilde moest ik een keus maken tussen 3 auto's die alle 3 1 van mijn voorkeuren hadden. Uiteindelijk werd het een E91 325i touring uit 2005 sparkling graphite met Xenon en stadsringen. Ondertussen ook alweer 3 jaar in bezit naar volle tevredenheid.
Ik zal maar eens gaan afsluiten en post binnnenkort wat foto's.
Groetjes uit het zuiden van Dion.