angel eyes
angel eyes
beste leden,
ik heb sinds een maart nieuwe koplampen van depo op mijn e46 zitten, ik heb deze gekocht bij hl automotive.. het zijn hele units met angel eyes.. alleen bij een van de koplampen heb ik problemen. de ringen van 1 koplamp werken niet goed. een van de ringen doet het prima maar de andere die brandt heel dof... en na een tijdje beginnen ze te knipperen.. iemand enig idee wat het kan zijn??
groetjes,
suha
ik heb sinds een maart nieuwe koplampen van depo op mijn e46 zitten, ik heb deze gekocht bij hl automotive.. het zijn hele units met angel eyes.. alleen bij een van de koplampen heb ik problemen. de ringen van 1 koplamp werken niet goed. een van de ringen doet het prima maar de andere die brandt heel dof... en na een tijdje beginnen ze te knipperen.. iemand enig idee wat het kan zijn??
groetjes,
suha
Re: angel eyes
Ik zou zeggen heel snel terug gaan!! Het is en blijft Hong Kong troep 

Precies, gewoon lekker terugbrengen en niet meer kopen. Dit soort imitatie sh** werkt nooit naar behoren, kun je ook niet verwachten voor de prijzen waarvoor ze soms in de markt zijn.
wat een gezeik allemaal...
heb ik eindelijk angel eyes koplampen en dan doen ze het niet goed...
Je had beter SMD LED angel eyes in kunnen laten bouwen in je originele koplamp units. Dit heb ik ook gedaan, tot op heden geen problemen mee 
Diezel

Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
ja dat zeiden ze ook maar dat vind ik niet mooi...
Ik heb zelf ook de depo units met led ringen. De unit is verder niks mis me, werkt goed en mooie cutoff voor het geld.
De ringen werken in ieder geval niet ideaal, eigenlijk ook niet te verwachten.
Binnen kort ga ik een set orion v2 opaque bestellen met remote dat is toch 10 keer beter!
De ringen werken in ieder geval niet ideaal, eigenlijk ook niet te verwachten.
Binnen kort ga ik een set orion v2 opaque bestellen met remote dat is toch 10 keer beter!

Alles dat werkelijk groots en inspirerend is,is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.
(Albert Einstein)
(Albert Einstein)
nou ik zou zeggen laat dan wat horen ben benieuwd naar de orion ringen..