Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Next Mods*
Eibach, dat heb ik ook nog op de planning. Je stond op het punt deze te verkopen en gaat er gewoon weer hard mee aan de slag. Goed hoor! 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Mijn E36 320I: Next Mods*
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssss
ben nieuwsgierig geworden.

Lexus RX450h President Line
Re: Mijn E36 320I: 50% geslaagd: Foto's P9*
Verlaging is 50% geslaagd, achter is gelukt en voor past de veer niet in de deksel (wat onder de lager zit) van de veerpoot.
De voor veren van Eibach ging ook niet in de originele demper want de dekstel (zelfde verhaal) past niet, een verschil van 2mm.
Nooit mee gemaakt hoe los ik dit op
Foto's slechte kwaliteit.
Velgen moeten gericht worden en er komen nieuwe banden om.
Het zijn originele KESKIN KT3
17inch 9J voor als achter. Et25 aan de achterzijde en ET47 aan de voorzijde en het past achter

Dit is dus met de verlaagde veerpoot en veer.. Super hoog omdat de veer niet in de demper paste. (staat voor ff weer op standaard)

De voor veren van Eibach ging ook niet in de originele demper want de dekstel (zelfde verhaal) past niet, een verschil van 2mm.
Nooit mee gemaakt hoe los ik dit op

Foto's slechte kwaliteit.
Velgen moeten gericht worden en er komen nieuwe banden om.
Het zijn originele KESKIN KT3
17inch 9J voor als achter. Et25 aan de achterzijde en ET47 aan de voorzijde en het past achter

Dit is dus met de verlaagde veerpoot en veer.. Super hoog omdat de veer niet in de demper paste. (staat voor ff weer op standaard)

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- Ramon 325 Vanos
Weet je zeker dat ie niet aan gaat lopen als je me 4 man er in zit want achter is volgens mij erop of eronder.
Maar ziet er goed uit
Maar ziet er goed uit

Probleem met de veer en de schotels komt vaker voor, daar moet je altijd goed op letten als je verlagingsveren besteld.
E36 heeft namelijk (uit mn hoofd) na de 6e maand 1992 andere schotels gekregen. Met bestellen moet je ook altijd kiezen uit voor 6/1992 of erna 6 1992.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
E36 heeft namelijk (uit mn hoofd) na de 6e maand 1992 andere schotels gekregen. Met bestellen moet je ook altijd kiezen uit voor 6/1992 of erna 6 1992.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Jaapi: zou ik dan misschien de schotels kunnen gebruiken van een 91-92er?
Heb namelijk nog een setje liggen...
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Dat zijn flinke velgen voor onder een E36! Ben benieuwd wanneer je klaar bent met de verlaging e.d., hoe alles eruit gaat zien!
Ja zou ik zkr proberenJaapi: zou ik dan misschien de schotels kunnen gebruiken van een 91-92er?
Ziet er bruut uit!!!!! Hoop dat het verhaal van de voorzijde snel is opgelost ben nieuwsgierig naar het totaal plaatje.
Bedankt, ik ga morgen anderen veren halen (eibach) maar dan wel van de goeie bouwjaar.
Dus van de week heb ik een setje eibach veren liggen voor een 90 t/m 92
Velgen zijn ook al gericht en gelast.
Nu nog bedenken hoe ik de velgen wil hebben qua kleur etc.
Heb 8 banden besteld
, winter als zomer 215/40/17 
Dus van de week heb ik een setje eibach veren liggen voor een 90 t/m 92

Velgen zijn ook al gericht en gelast.
Nu nog bedenken hoe ik de velgen wil hebben qua kleur etc.
Heb 8 banden besteld

dan kun je er in ieder geval weer lekker tegenaan. 

Re: Mijn E36 320I: Verlaagd en velgjus: Foto's P10*
Hier wat foto's van de Bimmer op dit moment
En de bandjes lopen nergens aan dus kan lekker relax rijden
Heb trouwens nieuwe/juiste veren aangeschaft en gemonteerd (eibach)
En voor de uitlaat.. ja dat is de volgende mod en het wordt een SuperSprint uitlaat

Ook gelijk M-lipje gemonteerd

En de bandjes lopen nergens aan dus kan lekker relax rijden

Heb trouwens nieuwe/juiste veren aangeschaft en gemonteerd (eibach)
En voor de uitlaat.. ja dat is de volgende mod en het wordt een SuperSprint uitlaat

Ook gelijk M-lipje gemonteerd

Re: Mijn E36 320I: Verlaagd en velgjus: Foto's P10*
Kijk dat ziet er goed uit! toch gelukt met de verlaging, wat was het nou?
Dit schreeuwt on betere foto's

Dit schreeuwt on betere foto's