Goedemorgen leden,daar ik graag info lees over de auto die ik rij en het wel zo netjes je voor te stellen als je ergens binnenkomt ,hierbij een klein verhaaltje.
Na een tijd Porsche te hebben gereden,ik merk dat er hier op het forum meerdere ex.Porsche rijders zijn

, ben ik nu eens in een 325i Cabrio, handgeschakeld gestapt.Ik moet toegeven al het moderne spul om me heen bevalt me wel ,al zijn het wel erg veel knopjes en mogelijkheden die de auto heeft.Mijn Bmw is dus een zwarte cabrio uit het jaar 2003 met M-pakket en heel veel opties.
De wagen heeft 106000 km gelopen en rijdt als een zonnetje,evenals in het zonnetje

Daar ik de auto in goede conditie wil hebben /houdenheb ik al een paar dingen na laten kijken en oplossen(cd wisselaar & navigatie)Ook de sleutels worden geprogrameerd zodat ik optimaal gebruik kan maken van de snufjes die de auto schijnt te hebben.
Ik heb snel een foto gemaakt ,als het mooier weer is volgen en wel meer,Ik zal in de nabije toekomst wel wat vragen gaan stellen,lees eerst wel in de zoekfunctie maar wat ik wel al heb gezien is dat er vragen zijn die ik ook heb maar helaas nog niet zijn beantwoord.

gr .Richard