Velg zelf spuiten
Velg zelf spuiten
Ik heb een 11 jaar oude 16" velgenset thuisliggen die ik graag wil gebruiken als wintervelgen. Deze zijn behoorlijk gehavend en graag zou ik ze zelf zwart willen spuiten(hoogglans ofzo). Is dit zelf te doen of moet je dit echt laten doen bij een spuiterij?
Het hoeft er niet super gelikt uit te zien, aangezien het maar een winterset is.
Diezel
Het hoeft er niet super gelikt uit te zien, aangezien het maar een winterset is.
Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
Re: Velg zelf spuiten
Ik zou zeggen, gewoon goed ontvetten, busje grijze motip halen en spuiten maar. Wel even je banden goed afdekken, want als die ook grijs worden, ziet het er niet uit.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Thanks, die DIY heb ik zeker wat aan!
Edit: Kan ik de velgen gewoon spuiten met band eromheen als ik ze goed afplak?
Edit: Kan ik de velgen gewoon spuiten met band eromheen als ik ze goed afplak?

BMW: Bayerische Motoren Werke
Hoi Diezel,
Je velgen spuiten met band er nog om gaat goed.Wel afplakken natuurlijk zie hier mijn gespoten
velg met motip spuitbus.
Gr,TOPPeet
Je velgen spuiten met band er nog om gaat goed.Wel afplakken natuurlijk zie hier mijn gespoten
velg met motip spuitbus.

E92 335i 440Pk 580Nm
Inplaats van aftapen kun je ook kaarten gebruiken. Deze steek je diep tussen de band en de velg, en zo kun je er precies tussenin spuiten zonder bang te zijn de band te raken...werkt perfect:

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- tattoodennis
- Contacteer:
Ze drukken er ook wel eens een kentekenplaat tussen, maar die kaarten lijken beter te helpen, je kan ook je banden er af laten halen beter nog
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE