Navigatie overbouwen / omzetten
Re: Navigatie overbouwen / omzetten
Zeg nou eens eerlijk, hoe vaak gebruiken wij de navi in het dagelijks gebruik?
Mijn vrouw gebruikt hem nog als ze om de hoekd boodschappen moet doen!
Maar serieus, denk wel dat wij hem minimaal 2 x per maand gebruiken.
Maar serieus, denk wel dat wij hem minimaal 2 x per maand gebruiken.
ik gebruik hem elke dag voor het woon-werk verkeer; niet omdat ik de weg niet weet, maar omdat ik dan zie of er files op de route zijn.
juist op ritten die ik bijna gedachtenloos rij, is het wel lekker om op de HUD te zien dat je beter kunt omrijden.
niks is zo vervelend om net na een afrit te ontdekken dat je een stilstaande file inrijdt ...
juist op ritten die ik bijna gedachtenloos rij, is het wel lekker om op de HUD te zien dat je beter kunt omrijden.
niks is zo vervelend om net na een afrit te ontdekken dat je een stilstaande file inrijdt ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- Kingfisher
- Contacteer:
Same here...niet dat ik de auto elke dag nodig heb, maar als ik de auto gebruik dan gebruik ik (behalve de ritjes naar de supermarkt of het centrum) eigenlijk altijd mijn navi.
Soms gebruik ik het ook om de route wat interessanter te maken, door bijvoorbeeld te kiezen voor snelwegen vermijden of kortste route...Dat doe ik eigenlijk al sinds mijn eerste navigatiesysteem, ANWB's Engine in combinatie met een Fujitsu Siemens Pocket Loox 600...(remember the old days)
Soms gebruik ik het ook om de route wat interessanter te maken, door bijvoorbeeld te kiezen voor snelwegen vermijden of kortste route...Dat doe ik eigenlijk al sinds mijn eerste navigatiesysteem, ANWB's Engine in combinatie met een Fujitsu Siemens Pocket Loox 600...(remember the old days)
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ik heb mijn navigatie systeem altijd staan.
Vind het vooral handig omdat ik zowiezo de files kan zien, maar ook de locatie van de flitspalen en begin- eindpunten van de Trajectcontroles.
Vind het vooral handig omdat ik zowiezo de files kan zien, maar ook de locatie van de flitspalen en begin- eindpunten van de Trajectcontroles.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!