Kamp al een tijdje met het volgende probleem:
- Auto houd in (warm en koud).
- Auto valt af en toe uit voor 1 a 2 sec. en schiet gelijk weer aan. Het accu lampje brand dan ook 1 a 2 seconden. Of hij daadwerkelijk uitvalt weet ik niet. Hij hikt iig heel hard en je vliegt met je hoofd naar voren...

- Een paar keer als ik de auto startte schommelde hij onderin toeren, geen reactie op het gas, en viel vervolgens uit. Start de auto opnieuw en er is niets meer aan de hand.
Heb de auto uit laten lezen. Hij gaf een foutmelding op de laatste lamdasonde. Er zat wat corrosie in de stekker, dus is toen ingespoten met contactspray. Heb wat rondjes gereden en de storing is wel verdwenen, maar het probleem niet.

- Er is een spoel onder het gasklephuis schoongemaakt.
- Carterventilatie is nagekeken.
- Bedrading is gecheckt op breuken.
De Breeman komt met het verhaal over veertjes die in de kop zitten en wel ééns kunnen breken of scheef gaan liggen waardoor de auto tussen bepaalde toerentallen niet meer lekker loopt. Iemand hier wel eens iets van gehoord? Dit is namelijk wel een heel duur grapje, want dan moet heel de kop uit elkaar...
Heb hier veel gelezen over nokkenassensoren en denk dat dit ook wel eens het probleem kan zijn. Maar gaan deze alleen problemen opleveren bij warme motor? Want mijne houd koud ook in. Ik vervang liever eerst deze op de gok ook al geeft het uitlezen deze niet op.
Alvast bedankt!