Ik ben eigenlijk niet iemand die reageert op forums maar in dit geval dacht ik laat ik hulpvaardig zijn door mijn bevindingen te delen.
In het geval dat de namen niet worden uitgelezen op de radio display zie ik de toegevoegde waarde niet gelijk.
Dit betekend namelijk dat als je gebeld wordt eerst je telefoon erbij moet pakken om te zien wie je probeert lastig te vallen.
maw. wil ik het gezeur van mijn vriendin nu wel aanhoren of niet ;-)
Ook met het bellen naar personen zou je dan via je telefoon de persoon moeten bellen, of hiervoor spraakherkenning gebruiken.
1 + 1 = 2 en weten allen in hoeverre spraaherkenning foutloos werkt.
Mijn Parrot 3100 zojuist op marktplaats te koop gezet, maar wellicht met de antwoorden van Doezel zie ik dan maar weer af van de verkoop. Lastig allemaal hoor, je wilt 1 ding en dan moet je een ander aspect laten varen, dat maakt de keuze niet makkelijker

Doezel, ik stel me graag even voor indien dit gebruikelijk is (aangenaam ik ben Salvador

Ik zal de gegeven link hiervoor gaan gebruiken.
Allen indien ik juist ben met mijn redenering boven zal ik de 3100 gaan inbouwen en de telefoon knoppen op het stuur niet gebuiken. Wat dat betreft zit mijn display ook mooi verstopt in het rolobakje

Groeten,
Salvie