Omdat ik sinds kort eigenaar ben van een bmw dacht ik dat het wel leuk zou zijn om me aan te melden op Bimmerportal om mensen te ontmoeten en ervaring en kennis (die ik nog niet echt heb) uit te wisselen..
Dus bij deze stel ik mij voor, mijn naam is Jeffrey, 20 jaar en ik kom uit Almere.
Sinds 24 juni 2011 ben ik in het bezit van een BMW E36 318is uit '95. De BMW heeft 180.000 kilometer gelopen en heb ik van de eerste eigenaar overgenomen. Volgens mij is de auto met veel liefde behandeld omdat hij er voor zijn leeftijd nog goed uitziet. Geen roest, geen schade en nog helemaal origineel. Er zitten helaas wel een paar krasjes op en minimale deukjes maar dat valt gelukkig niet op. Oh en sommige rubbers bij de ramen (vooral achter) zijn niet helemaal mooi meer, dus die ga ik op korte termijn vervangen.
Ik ben van plan de auto voorlopig helemaal origineel te laten, op het audio gedeelte na.. Op het moment zit de originele audio er nog in, ik heb alleen de radio vervangen, het klinkt al een stuk beter maar nog niet echt geweldig. Daarom komen er binnenkort andere speakers in samen met een versterker en een subwoofer. Geen overdreven set met 1000 watt maar wel wat beter dan nu. Het zou mooi zijn als ik dit allemaal onopvallend weg zou kunnen werken omdat ik er geen sjonnie bak van wil maken.
Maargoed, foto's zeggen meer dan woorden dus hierbij:

De foto's zijn gemaakt met m'n telefoon dus de kwaliteit is niet super. Ik zal binnenkort nadat ik hem weer gewassen heb eventjes goed op de foto zetten
Nou dat was hem dan, ik hoop veel te kunnen leren en ervaringen op te kunnen doen op dit forum
Groeten!