Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Is dit origineel??? P6*
origineel of niet, het is wel erg sjiek! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Volgens mij is dit origineel! Er zijn zo veel opties waar wij geen bestaan van weten 

Jullie allen bedankt
, ik heb een pb gestuurd naar Mparallel om er ff naar te kijken.
Ligt een beetje aan het weer, maar ben van plan om het morgen te monteren...
Foto's volgen

Ligt een beetje aan het weer, maar ben van plan om het morgen te monteren...
Foto's volgen

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
peopie chique hoor. Netjes 

Dit ziet er idd. origineel uit. Idd onderdeel van het individual programma. Dit soort onderdelen zijn redelijk zeldzaam en zijn daardoor vaak duur in aanschaf (2e hands)
Dus ik zeg inbouwen die handel en je hebt een uniek interieur!
Dus ik zeg inbouwen die handel en je hebt een uniek interieur!
Bij het zien van de eerste foto had ik direct: nee dit is niet origineel. Teveel stiksels en de manier waarop dat leer om dat dashboardkastje zit is alles behalve BMW Individual kwaliteit.
Dat hoekje naast de dashboardkastje was direct de weggever (of paneel onder stuur). Bij BMW was dit een enkele stiknaad en niet zo uitbundig als deze. Voor zover mij bekend is het Individual programma voor de E36 een standaard set extra luxe / fraaie delen geweest, maar niet zover dat je persoonlijke toetsen kon meegeven, zoals dat nu of destijd op de grotere modellen kon.
Als het trouwens origineel BMW is zit er moet er ook een bestelnummer opzitten aan de binnenzijde.
Hier wat foto's uit mijn persoonlijk archief.
Dit is een origineel exemplaar. Het verschil mag geen nadere uitleg behoeven.

stuur paneel

En die hebben allemaal deze sticker:

Zoals je ziet is het nummer gelijk. Deze twee delen komen dan ook uit dezelfde auto.
Dat hoekje naast de dashboardkastje was direct de weggever (of paneel onder stuur). Bij BMW was dit een enkele stiknaad en niet zo uitbundig als deze. Voor zover mij bekend is het Individual programma voor de E36 een standaard set extra luxe / fraaie delen geweest, maar niet zover dat je persoonlijke toetsen kon meegeven, zoals dat nu of destijd op de grotere modellen kon.
Als het trouwens origineel BMW is zit er moet er ook een bestelnummer opzitten aan de binnenzijde.
Hier wat foto's uit mijn persoonlijk archief.
Dit is een origineel exemplaar. Het verschil mag geen nadere uitleg behoeven.

stuur paneel

En die hebben allemaal deze sticker:

Zoals je ziet is het nummer gelijk. Deze twee delen komen dan ook uit dezelfde auto.
Mr. OEM
Mparallel: Bedankt voor de info, maar vanwege de grote aantal positieve reacties (en vind het zelf ook erg mooi) zal ik het toch behouden en monteren
Jammer dat het niet origineel is, maar twijfelde zelf ook al want de lederen middenconsole van m'n vorige E39 had ik zelf ook gemonteerd en dat zag er net zo uit als jou foto's

Foto's volgen

Jammer dat het niet origineel is, maar twijfelde zelf ook al want de lederen middenconsole van m'n vorige E39 had ik zelf ook gemonteerd en dat zag er net zo uit als jou foto's

Foto's volgen

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- Denniz0229
ziet er erg gaaf uit met dat leer, ben zeer benieuwd naar het resultaat 

Oh je had het al gekocht. Ik dacht dat je het wilde weten om je beslissing op te baseren. Maar wat je zegt. Origineel of niet, het is beter dan al die onderdelen in plastic.
Mr. OEM
In eerste instantie wel, maar kon het niet laten om het toch te kopen
Hier foto van voor en na (sorry voor de slechte kwaliteit)
Voor:

Na:

Ik zag op de foto dat ik vergeten ben de kap te plaatsen onder m'n stuur en de handschoenenkast zit niet goed op z'n plek omdat ik later ook zag dat de middenconsole aan de rechterkant niet goed op z'n plaats zit. Het begon te regenen en m'n maag begon maar te schreeuwen dusss... morgen de afwerking.

Hier foto van voor en na (sorry voor de slechte kwaliteit)
Voor:

Na:

Ik zag op de foto dat ik vergeten ben de kap te plaatsen onder m'n stuur en de handschoenenkast zit niet goed op z'n plek omdat ik later ook zag dat de middenconsole aan de rechterkant niet goed op z'n plaats zit. Het begon te regenen en m'n maag begon maar te schreeuwen dusss... morgen de afwerking.
- jordie E36
Re: Mijn E36 320I: Lederen delen dash gemonteerd P6*
ziet er mooi uit ! en gefeliciteerd met je aankoop
net voor mijn neus weggekaapt
haha ( set was net verkocht toen ik mailde. )
zeker een aanwinst voor je auto en de regen was inderdaad ff minder. gister heb ik zelf een nieuw hemeltje geinstalleerd niet echt grappig als je deuren open moet hebben en de passagiersstoel eruit licht. en het dreigt de hele tijd goed te gaan regenen!
verders echt een hele mooie auto ! ziet er top uit.

zeker een aanwinst voor je auto en de regen was inderdaad ff minder. gister heb ik zelf een nieuw hemeltje geinstalleerd niet echt grappig als je deuren open moet hebben en de passagiersstoel eruit licht. en het dreigt de hele tijd goed te gaan regenen!
verders echt een hele mooie auto ! ziet er top uit.

Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Origineel of niet, het is duidelijk een mooie verbetering!
Keer wat anders! Echt super!
Keer wat anders! Echt super!
@Jordie E36: bedankt en sorry helaas voor jou was ik er eerder
@Dnl: Idd en bedankt, nu nog de stoffen gedeelte van m'n deurpanelen laten bekleden of originele vinden in grau leer

@Dnl: Idd en bedankt, nu nog de stoffen gedeelte van m'n deurpanelen laten bekleden of originele vinden in grau leer

Re: Mijn E36 320I: LED interieur verl. & diffuser P7*
Led verlichting voor het interieur, foto's zijn van overdag.. foto's in de avond volgen zeker nog

En graag jullie menig over de achter diffuser
Voor:

Na:

M-lipje is ook al binnen.. nog ff monteren

En graag jullie menig over de achter diffuser

Voor:

Na:

M-lipje is ook al binnen.. nog ff monteren

Re: Mijn E36 320I: LED interieur verl. & diffuser P7*
Ik vind je diffuser niet misstaan (al vond ik de voor-situatie zeker niet verkeerd!) alleen de achterkant schreeuwt nu wel om een dubbel uitlaatstuk.