Nog een E46 erbij
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Nog een E46 erbij
zelf op zoek naar een touring, maar ja coupé blijft toch het mooiste he?
Veel plezier emee!
-pff 170pk = meer als voldoende
Veel plezier emee!
-pff 170pk = meer als voldoende
- JJ-BMW-F30
Erg mooie coupe, zelden zo mooi gezien. Veeeeel rijplezier ermee, met 170pk kom je niks tekort.
FF OffTopic, ik ga het maandag meemaken (h) (SUPRO!)JJ_BMWe46 schreef: met 170pk kom je niks tekort.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Zeer knappe wagen, eigelijk ook de eerste keer dat ik eens een coupe goed bekijk. En zeker geslaagd! en 170 paarden... Daar zit plezier in denk ik 

Volgens mij heb ik jouw coupe ook op een andere foto gezien, want de 84 komt overeen en het model ook (gecheckt bij de RdW
)...
...toevallig laatstelijk nog door zeer groen gebied ter hoogte van Trier gereden?

...toevallig laatstelijk nog door zeer groen gebied ter hoogte van Trier gereden?

BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ha Joop, klopt
Lekkere wegen met Gerdinand als gids. Die Starslet van hem heeft ook peper in z'n reet zeg.
Sterker nog... op die foto sta ik er zelfs "live" op

Sterker nog... op die foto sta ik er zelfs "live" op

Die sedan in zelfde kleur, velgen, chrome rand etc? Wat gaaf 

Op de panorama shot staat de speedster van broerlief, de 320i sedan van patrick(cosmos zwart, 17 inch imi M135 op eibach onderstel, oem bumperkit), de 320ci van mij (stahlgrau, 18 inch oem M135) en de 318is van joy met schnitzer veren/bilstein B8, MK motorsport(van de recent overleden Michael Krankenberg).
Mijn sedan stond die dag gewoon netjes thuis
Mijn sedan stond die dag gewoon netjes thuis

Inmiddels eea versleuteld aan de wagen.
Verzameling tot nu toe:
Boston Acoustics versterker GT40
Hertz Space K6L compo
Harman Kardon subwoofers
M-stuurtje
Clima comfort voorruit nadat de oude gesneuveld was
AC-Schnitzer verlagingsset.
De andere optie was Eibach prokit, maar met de acs kit zitten er achter lineaire veren op. Result? De auto is comfortabeler en rustiger geworden op hobbels in bochten. Helt niet meer over dan eerst en houdt beter z'n grip dan de OEM Sportveren van BMW. De auto stuitert minder snel van z'n lijn. Aangezien dit m'n straat auto is en niet m'n circuitbakje bevalt dat prima om wat meer comfort te hebben. Qua verlaging is het allemaal minimaal, de neus staat net iets lager, de kont minimaal.
Verzameling tot nu toe:
Boston Acoustics versterker GT40
Hertz Space K6L compo
Harman Kardon subwoofers
M-stuurtje
Clima comfort voorruit nadat de oude gesneuveld was
AC-Schnitzer verlagingsset.
De andere optie was Eibach prokit, maar met de acs kit zitten er achter lineaire veren op. Result? De auto is comfortabeler en rustiger geworden op hobbels in bochten. Helt niet meer over dan eerst en houdt beter z'n grip dan de OEM Sportveren van BMW. De auto stuitert minder snel van z'n lijn. Aangezien dit m'n straat auto is en niet m'n circuitbakje bevalt dat prima om wat meer comfort te hebben. Qua verlaging is het allemaal minimaal, de neus staat net iets lager, de kont minimaal.
Zo Tommy, jij hebt niet stil gezeten. Goed bezig!
ehm ok... zal even foto van de auto van opzij posten. Tools to use was een verenpers kolom aangezien we meerdere auto's op een dag gingen doen
2 minuten om een veerpoot te demonteren en idem om weer in elkaar te zetten. Ideaal zo'n hydraulische kolompers 

wow! :~
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails: