knipperlichten met centrale vergrendeling???
Re: knipperlichten met centrale vergrendeling???
Kijk eventjes op deze site http://www.diagnoseapparatuur.nl/pc-interface-systemen" onclick="window.open(this.href);return false; hier kun je even rondkijken en hebben genoeg spul.
Bmw E46 320D 170 PK.
Pakket

dat lijkt mij ook wel wat dan weet jij altijd of je hem opsloot of ontgrendeld hebt @mastercow waar zit die man??
wel een erg duur kastje.
Iemand een lijst met opties die ingesteld kunnen worden?
Om veiligheidsredenen staat dit standaard uit. Er zijn namelijk 'figuren' die met een soort scanner een hele boel afstandsbedieningscodes tegelijk kunnen uitzenden. Ze doen dit dan op grote parkings en kunnen vervolgens adhv het geknipper van ver al zien of ze 'beet' hebben.Kruumel schreef: Heeft iemand enig id waar dit aan zou kunnen liggen?
- Westlander
Knipperlichten inschakelen bij ver- en ontgrendelen kan alleen als je alarm hebt.
Is het geen optie om dit programma in een Virtuele Machine met XP te draaien, op een Win7 laptop (of Vista).
Gebruik zo BMW Wiring Diagram System
Wat betreft knipperen van richtingaanw. bij openen/sluiten: volgens handleiding alleen bij sluiten - zoals ook bij mijn M - en dat is aan/uit te wijzigen. Openen geen optie; vanwege de veiligheidsreden zoals hier eerder genoemd?..
Gebruik zo BMW Wiring Diagram System

Wat betreft knipperen van richtingaanw. bij openen/sluiten: volgens handleiding alleen bij sluiten - zoals ook bij mijn M - en dat is aan/uit te wijzigen. Openen geen optie; vanwege de veiligheidsreden zoals hier eerder genoemd?..
Knipperen van de richtingaanwijzers is zowel bij openen en sluiten in te stellen mits je alarm hebt.