Ik zal me even voorstellen aangezien ik wel van plan veel op het forum aanwezig te zijn om dingen te kunnen vragen en te leren van anderen.
Ik ben Ferdinand 22 jaar jong. Ik studeer in Groningen (bedrijfskundige informatica). Ik heb net als veel mensen hier denk ik een voor liefde voor bmw en dan met name het e36 model. Ik heb sinds kort ook een e36 325is aut(Amerikaans) coupe uit 1996. De auto is zwart en beschikt over alle opties, zelf elektrische stoelen. Ik heb de auto goedkoop kunnen overkopen en ben van plan hem van top tot teen op te knappen. Ik ben zelf een OEM fan al ben ik wel van plan de auto M uit te voeren *optisch*.
korte waslijst:
Roest verhelpen uit de wielkassen,
M3 optisch uitvoeren,
Carbon moterkap? ( OEM versie )
De auto een grote beurt geven,
En dan nog de 5000 kleine dingetjes.
Foto bmw:

Hier dan maar mijn BMW page: hier zal ik mijn updates neer zetten en foto's:
Donderdag 28 juli 2011
Uitlaat opnieuw gepolijst:
Zwart

Bling:

Deze vind ik ook wel mooi, perfecte combinatie van waxen en het juiste zonlicht/ weerkaatsing.
Auto staat mooi altijd overdekt.

Vrijdag 29 juli 2011
Even een kleine update: ik heb een veerpoot brug onder de motorkap zitten. Deze is zwart en dat misstaat niet. Ik had al snel door dat hij van aluminium was en het begon toch te kriebelen om hem te polijsten. Ik wil de montage delen zwart houden ( opnieuw spuiten) en de rest hoogglans polijsten.
Zwart

Test stukje na vele uren schuren: