hallo iedereen .....
ik heb een bmw 323 e 46 uit 1998
nou wil ik graag xenon in de auto maar moet ik dan complete nieuwe koplampen kopen???
had al stads lichtjes der ien gedaan maar dan begint mij richting aanwijzer t branden en stads licht brand dan ook is dit normaal??
vraag 2
heb een schijf kantel dakje die heb ik de uit gehaalt om dat die dakplaat onder het raam niet goed meer wou schuiven..
dat heb ik verholpen .. maar nu moet ik weten kan ik dat raam der zo weer op zetten of moet ik het dak raam stellen???
hoop dat jullie mij kunnen helpen
heb 2 kleine vraagjes????
Re: heb 2 kleine vraagjes????
voor die Xenon hoef je niet percee koplampen te kopen
je hebt een setje van pilot dat is plug en play
je moet wel zorgen dat je adapters erbij hebt zodat de lamp erin blijft zitten
je hebt een setje van pilot dat is plug en play
je moet wel zorgen dat je adapters erbij hebt zodat de lamp erin blijft zitten
- largeproject
- Contacteer:
Dat de knippers gaan branden als je leds plaats in de stadslichten is normaal.
Leds nemen zo weinig stroom af dat de lichtcontrole unit denkt dat de lampjes kapot zijn en die zet dan uit veiligheid de knippers aan.
Daar zul je dus weerstanden of cheaters tussen moeten zetten.
Al hoewel BMW wel hardnekkig is,heb led verlichting op de aanhanger gebouwt maar dat begon constant te flikkeren omdat de auto stuurstroompjes door de verlichtingkabels stuurd,voor een normale gloeilamp is dat te weinig om te gaan branden,maar voor leds niet,als je de stadlampen uit hebt staan en het contact aan,zul je zien dat deze af en toe aan en uit gaan.
Bij mijn aanhanger heb ik het niet onder controle kunnen krijgen,zelfs niet met de noramle gleoilamp er voor.
Voor jou xenon vraag, zo rond de €300 koop je een gebruikt origneel xenon setje, das veel beter (voor je medeweggebruiker) dan die aftersale zooi in een normale koplamp,.
Dat teveel strooilicht geeft, waar je tegenliggers niet blij mee zijn, of je moet ze dus danig laag afstellen maar dan heb je zelf bijna geen licht meer.i
Leds nemen zo weinig stroom af dat de lichtcontrole unit denkt dat de lampjes kapot zijn en die zet dan uit veiligheid de knippers aan.
Daar zul je dus weerstanden of cheaters tussen moeten zetten.
Al hoewel BMW wel hardnekkig is,heb led verlichting op de aanhanger gebouwt maar dat begon constant te flikkeren omdat de auto stuurstroompjes door de verlichtingkabels stuurd,voor een normale gloeilamp is dat te weinig om te gaan branden,maar voor leds niet,als je de stadlampen uit hebt staan en het contact aan,zul je zien dat deze af en toe aan en uit gaan.
Bij mijn aanhanger heb ik het niet onder controle kunnen krijgen,zelfs niet met de noramle gleoilamp er voor.
Voor jou xenon vraag, zo rond de €300 koop je een gebruikt origneel xenon setje, das veel beter (voor je medeweggebruiker) dan die aftersale zooi in een normale koplamp,.
Dat teveel strooilicht geeft, waar je tegenliggers niet blij mee zijn, of je moet ze dus danig laag afstellen maar dan heb je zelf bijna geen licht meer.i
Adapters?? Waar kan ik die krijgen moet nu mij h7 pit een kwart slag draaien dan kan ik hem eruit halen !! Dan zit hij in een soort huis vast de pit !!
http://pilotxenonshop.com/xenonlamp-ada ... mp-adapter" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb die mensen gebels en die zeiden dat die niet op mijn auto past dat ik de unit uit moet knippen !!Peaky schreef:http://pilotxenonshop.com/xenonlamp-ada ... mp-adapter