Mijn naam is Ramon, ben 28 jaar en kom uit Echt.
Op het moment ben ik druk in de weer met het in orde maken van mijn BMW 325 Vanos Cabrio aut.
Deze wagen heb ik Januari dit jaar aangeschaft, in de hoop een auto zonder zorgen te hebben.. niets bleek minder waar.
Toen ik hem kocht zag alles er spik en span uit, hij reed prima, en weinig km's op de klok...
zelfs de vorige eigenaar deed zijn verhaal met veel lof over de wagen. Er leek geen vuiltje aan de lucht.
Totdat het cabriokapraam scheurde, omdat de eigenaar er geen rekening mee hield dat het te koud was om hem open te doen.
Dit gebeurde niet met opzet, hij wou laten zien dat het electrisch dak ook echt werkte........ maar dat ging wel van de prijs af

Het had wel een voorteken kunnen zijn van wat er komen ging....
Want een kleine maand erna liep hij plots warm, direct auto uitgezet, aflaten koelen en rustig naar huis gereden, na laten kijken door een kennis in Leerdam... wat bijkt: kopbout afgebroken, kop gescheurd.

Dus hier een lijstje van wat er al allemaal aan vervangen is in 5 maanden:
Nieuwe kop erop moeten laten zetten
Vanos gereviseerd.
Nieuwe remleidingen achter
Nieuw cabriokapraam
Brembo Max schijven rondom

M pakket
18" twee delige BBS velgen (origineel z4)
Schroefset
Mongoose uitlaat

Veerpootbrug
Rondom stootstrips vervangen door M3 strips, waarvan de kentekenstrip op de voorbumper origineel Japan's BMW is.
Nieuw leder interieur

En zag het totaalplaatje eruit.

Inmiddels heb ik van de week de motorkap vervangen door een Carbonne (foto's hiervan volgen nog i.v.m slecht weer)
Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren zoals:
Koplampen worden vervangen door orginele koplampen met gele angeleye's erin gemonteerd.
Stuur vervangen door driespaaks sportstuur origineel BMW met airbag.
Orgineel BMW cruisecontrole inbouwen.
Kofferbak wordt dicht gepolyesterd voor een subwoofer, maar kan er makkelijk weer uitgehaald worden i.v.m boodschappen

Ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben over de auto en mij.
Over de verdere ontwikkelingen hou ik jullie op de hoogte!
Met vriendelijke groeten,
Ramon.