Aangezien je hier in Duitsland je auto niet voor de deur mag wassen gaan de meeste hun leven lang door de wasstraat, zo ook de mijne.
Vandaag heb ik hem maar eens goed met de hand gewassen om alle plekjes schoon te krijgen waar de waslappen niet kunnen komen.
De lak is in een behoorlijk goede staat, wel wat ruw en er zitten wat bruine vlekjes op die je er met de nagel af kunt krabben.
Volgende week of zo laat ik de auto volledig reinigen van binnen en buiten, uiteraard met complete polijst beurt. De lak wordt dan weer als nieuw.
Mijn linkerdeur heeft een lelijke kras door een winkelwagentje o.i.d, dus die laat ik opnieuw spuiten en uitnevelen, het linkervoorscherm is al een keer gespoten en vertoond wat kleurverschil, door uit te nevelen hoop ik dat ook op te lossen.
Ik heb nog niets aan de auto veranderd maar op de planning staat binnen korte termijn:
LED-achterlichtunits.
Chroom tacho-ringen
Zo'n klein plat (M5??) spoilertje op de kofferklep
Angel-eye's, maar welke voor een normale prijs, CCFL?
Bij een e46 vind ik persoonlijk de angel-eye's wel passen, bij een e36 niet zo.
Ik heb de auto nu sinds zaterdag en ongeveer 300 km gestuurd, jakkes wat rijdt dat ding lekker zeg, zeker in combinatie met de 5-traps automaat met sportstand en zo'n up/down handschakelmogelijkheid.
Maar ook hoe alles voelt, je merkt goed dat de auto een generatie later is.
En door het glazen schuifdakkie toch nog een heel klein beetje cabrio-gevoel
Cabrio gaat binnenkort op marktplaats verschijnen, ik moet hem nog een beetje netjes maken, niet echt tijd gehad de laatste tijd om hem van binnen en buiten netjes te poesten na de winter, daarnaast staat ie ook nog in volledige wintertrim.
Genoeg gel@ld, hier een paar pikkies:

Groet en zo van Patrick