(winter)banden vraagje

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Siemi

(winter)banden vraagje

Bericht door Siemi » 24 aug 2007, 13:26

Als ik naar de laatste dagen oordeel, al bijna actueel. Winterbanden. Omdat ik tegenwoordig Deutsch bin soll ich auch dran mussen glauben. Aangezien ik niet wil wachten tot de laatste seconde (wel mijn gewoonte) alvast maar even een topic over hoe en wat. Ook hebben we dan het eerste topic in deze regio :roll:

Anyway, wat voor maat zal ik moeten hebben? Ik verwacht dat kleiner dan 17 inch niet past. Dan hebben we de breedte. Wat zou het smalste zijn wat kan en mag? Ik verwacht dat het 225 gaat worden, maar zou 205 ook kunnen? En dan de velgen. Gewone el cheapo stalen "kijk mij, ik heb winterbanden" velgen, of iets meer voor origineel lichtmetaal of iets minder voor imitatiezooi? Uiteraard tweedehands. Het is geen nieuwe auto, dus waarom zou ik wel nieuwe velgen kopen?

Ik zou ze nog op de huidige velgen kunnen zetten, maar zijn die wel echt winter en pekel proof????

Zie, vragen vragen vragen. HILFE :pimp:
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

Siemi

Re: (winter)banden vraagje

Bericht door Siemi » 24 aug 2007, 15:54

Ok, 205 dus. Ik heb ooit eens een Supra turbo gehad met 265. Daar viel dus in de sneeuw niet mee te rijden. Wel leuk op het industrieterrein overigens :duimen:
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 24 aug 2007, 18:36

Misschien eens kijken op Marktplaats, eBay etc. voor een leuk tweedehands setje.
Ik heb zelf orginele 15" lmv voor in de winter, maar dat past niet onder een 330d.
Als het goed is zou 16" wel moeten passen, had ik laatst iig ergens gezien onder een 330d....
www. M3 register .nl

Dnl

Bericht door Dnl » 24 aug 2007, 23:27

Autospin is inderdaad een hele goede!
Heeft vaak mooie setjes liggen, en anders MP eens goed in de gaten houden. Daar scoor je vooral in de winter, een juist setje 17" voor een mooie prijs.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 26 aug 2007, 00:32

Orgineel BMW Sterspaken 44 met winterbanden!

Link!
www. M3 register .nl

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”