Maar beter laat dan nooit toch ??
Ondertussen is er natuurlijk al wat aan de auto gebeurt maar de oudere foto's moet ik weer even opgraven.
(alhoewel zal wel een paar nieuwe maken

Al eerste ben ik goed begonnen door gelijk een set nieuwe M5 velgen eronder te gooien en plaats van die oerlelijke wieldoppen :r
Daarna heb ik meteen een 16:9 navigatie systeem erin gezet, want wat is dat een prachtding. (tijdelijk alleen het eind resultaat)
- Spoiler: Laat zien
Daarna de door bijna iedereen geplaatste tachoringen gemonteerd met chroom look, persoonlijk vind ik dit een must.
Vervolgens een heel compleet origineel M3 onderstel geplaatst, hier hebben we die wielkasten 7 centimeter moet kloppen. Heb er toen wel voor gekozen om de binnenkant te kloppen, vond 7 cm naar buiten iets te oversized.
Hierna nieuwe geventileerde brembo schijven geplaatst en ferodo softtop raceblokken gemonteerd, en gelijk de klauwtjes maar rood gespoten.
Was over het eerste setje niet tevreden maar heb er nu Bilstein onder en dat bevalt goed.
Nu was de bumper aan de beurt na een schade, en heb er een CSL look van Rieger onder gezet.
Bevalt goed maar helaas is de auto nu TE laag, dus zal de vering weer vervangen moeten worden, voor een luchtveer systeem oid.
Zo, het was ein-de-lijk tijd om het gebeuren goed in te bouwen, ipv het paneeltje te wisselen, was net even te snel tevreden gesteld.
Allereerst moest natuurlijk het hele dashboard gedemonteerd worden, even opsommen in mijn volgorde :
sierlijsten, luchtroosters, navigatie, airco paneel, asbakje, pook, handremconsole, handschoenenkastje, passagier airbag, opbergvakje links, knoppenunit licht, stuur airbag, stuur ( maatje 17 bout) , stuurkappen (torx 20), aanwijzers demonteren, kilometerklok verwijderen, kappen van raamairbags verwijderen en torx losdraaien.
Als het goed is moet je met een beetje heen en weer bewegen je dash kunnen verwijderen.
Dan krijg je als het goed is tijdens de werkzaamheden ongeveer zoiets te zien, althans dat hoop ik voor je

Maar uiteindelijk spreekt alles voor zichzelf, de kabel is volgens mij zo gemaakt, dat je de servomotortjes ook niet verkeerd kan plaatsen, simpelweg omdat anders de kabel te kort is

Maar het eindresultaat staat nog niet op de foto die komt nog
Mods die nog moeten gebeuren :
CSL spiegels plaatsen (geplaatst nog geen foto)
BMW Individual of Special Edition lijsten plaatsen.
Nieuwe pook knop (besteld)
Angle Eyes monteren
Ramen voorzien van SL Luminar folie
Dietz 1260
en misschien heeft iemand nog hele mooie tips ??