150.000km+ e46 M3's
Re: 150.000km+ e46 M3's
Een zin uit de pm die ik van mino12 kreeg:
"wie wil je voor de gek houden."
Best Mino12,
Ik probeer niemand voor de gek te houden?
Volgens mij probeert u dat. Uw verhaal klopt niet.
U weet net zo goed als ik dat bmw nooit een km stand terug zou draaien, ook niet als er een andere motor in is gekomen zoals u aangaf.
Ik denk dat mensen meer aan een "hoerenzoon" hebben zoals u mij noemt dan aan iemand die probeert nederland te belazeren? Denk u niet?
vr gr Patrick
"wie wil je voor de gek houden."
Best Mino12,
Ik probeer niemand voor de gek te houden?
Volgens mij probeert u dat. Uw verhaal klopt niet.
U weet net zo goed als ik dat bmw nooit een km stand terug zou draaien, ook niet als er een andere motor in is gekomen zoals u aangaf.
Ik denk dat mensen meer aan een "hoerenzoon" hebben zoals u mij noemt dan aan iemand die probeert nederland te belazeren? Denk u niet?
vr gr Patrick
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Aan de reactie uit z'n pb te zien, durf ik mijn conclusies wel te trekken. Ik denk dat ik wel weet wanneer (onder welke eigenaar) de teller terug gedraaid is....
Daarbij is het dan erg jammer voor de verkoper dat hier verschillende mensen zijn die dit soort zaken in de gaten houden.
Daarbij is het dan erg jammer voor de verkoper dat hier verschillende mensen zijn die dit soort zaken in de gaten houden.
Idd, voor die "eerlijke" verkopers is het wel irritant dat er zo'n oplettende mensen zijn...

- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Haha idd, je zal maar zo'n gek treffen 

Daarom moet er een tread of aparte site komen waar al deze fraudeur BMW's opstaan, dan heeft dat terugdraaien geen enkele zin meer. En dan kunnen we allemaal genieten van die opgeslagen advertenties van de afgelopen 4 jaar.
De politiek erkent dus ook dat het fraude is en er komt gelukkig een wet hiertegen.
http://www.autokopen.nl/autonieuws/2011 ... fbaar.html

http://www.autokopen.nl/autonieuws/2011 ... fbaar.html
B46 schreef:Idd, voor die "eerlijke" verkopers is het wel irritant dat er zo'n oplettende mensen zijn...![]()
- Spoiler: Laat zien
Ik pleit nog steeds voor het openbaar maken van zo'n register

Mensen die dan iets verder kijken dan hun neus lang is bij aanschaf van een M3 zullen daar veel profijt van hebben.

+1
Gewoon voor alle auto's
Gewoon voor alle auto's
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
- niksiPhoenix
ik zou het ook mooi vinden dat er idd zo'n aparte site komt met al die gekkigheid.
en over die gast die hier zichzelf verraad met die kilometerstand wat nie klopte in zn advertentie hahahahaha
maar je zal toch ******(piep)**** zo'n auto kopen zeg,,,word je nie vrolijk van
en over die gast die hier zichzelf verraad met die kilometerstand wat nie klopte in zn advertentie hahahahaha
maar je zal toch ******(piep)**** zo'n auto kopen zeg,,,word je nie vrolijk van
///M3POWER
09' E93 335i M-package alpinweiß
02' E46 M3 smgll phoenixgelb sold
95' E36 328i M-package cosmosschwarz sold
Even een stomme vraag...
Welke auto heeft Mino tekoop
kan t nie volge
Welke auto heeft Mino tekoop

kan t nie volge
kijk even goed naar de post van B46 (ook naar zijn link die erbij staat), de auto had 235.600 km gelopen,volgens mino zelf, daarna biedt (of bood) ie hem te koop aan met km stand van 161.000 km, rara, ouder en met teruglopende km teller.
De link van B46: http://www.bimmerportal.nl/m3-f446/e46- ... ml#p325426 Voor mij is dit heel heel duidelijk!

- niksiPhoenix
en behalve de teruggedraaide km stand is hij ook veranderd van kleur , matzwart
betekend dat vaak dat hij schade heeft gehad.
betekend dat vaak dat hij schade heeft gehad.
///M3POWER
- born to run.
Dus als ik het goed begrijp is een
3 met meer dan 2 ton op de teller een "gare bak" en mag ik mij wel het schaamrood op het gezicht krijgen want ik heb mijn zoon mijn "oude" M3 met 232000 km achter de rug kado gedaan maar ik hem verteld dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken om mij zelf schoon te praten
Even alle gekheid op een stokje ik begrijp heel goed waar het hierboven over gaat en dat dit zaakje natuurlijk stinkt en zou ook heel blij zijn als dit strafbaar word want denk dat dit meer voorkomt dan wij denken! want er word 9 van de 10 keer verteld dat hij van een oude dame is geweest die er boodschappen mee deed en hem verder in de garage heeft staan http://youtu.be/xhcrcgrDhbs (dit geldt overgens niet voor een M3
)
Maar ik word wel een beetje moe van de eeuwige discussie dat een
3 met meer dan 150000 km een kansloze auto is en daardoor een regelrechte miskoop
ik ben blij dat mijn
3 CSL zo`n lage kilometer stand heeft kan ik hem misschien als ik veel geluk heb nog eens verkopen 

Even alle gekheid op een stokje ik begrijp heel goed waar het hierboven over gaat en dat dit zaakje natuurlijk stinkt en zou ook heel blij zijn als dit strafbaar word want denk dat dit meer voorkomt dan wij denken! want er word 9 van de 10 keer verteld dat hij van een oude dame is geweest die er boodschappen mee deed en hem verder in de garage heeft staan http://youtu.be/xhcrcgrDhbs (dit geldt overgens niet voor een M3

Maar ik word wel een beetje moe van de eeuwige discussie dat een

BMW ///M3 CSL the Perfect Driving.
Ja kilometerstanden zijn altijd een hoop gezeik maar in dit geval gaat het natuurlijk om het terug draaien ervan lijkt me. De magische grens van 150.000km......tot die stand is het allemaal top en na die stand rij je in een ouwe bak
Dat betekent ook dat je niet eentje met 150.000km moet kopen want dan kun je er geen meter meer mee rijden
Mijn pa kocht een 318D een jaar of wat terug. Die mocht ook maximaal 150.000km op de klok hebben. Daar moest best wel meer voor betaald worden dan eentje met 170.000km. Nu na 50.000km/jr staat ie net over de 250.000km en het ding is geen ene moer meer waard. Het leuke is, als ie net over de 270.000km had gedraaid was ie niet eens zo veel minder waard geweest
Iedereen is op zoek naar dat pareltje voor weinig en daarom gaan mensen rommelen met kilometerstanden. Dat is de enige manier om een M3 voor weinig aan te kunnen bieden met een aantrekkelijke kilometerstand
De meesten willen gewoon ff zo'n ding rijden voor een jaartje zonder afschrijving. Tja liever eentje met 2 ton op de klok van de eerste eigenaar dan
Laten we wel wezen, de E46 raakt al op leeftijd. 2 ton is gewoon een hele normale kilometerstand voor een benzine auto van 10 jaar oud. Gewoon een goed ding kopen met documentatie

Iedereen is op zoek naar dat pareltje voor weinig en daarom gaan mensen rommelen met kilometerstanden. Dat is de enige manier om een M3 voor weinig aan te kunnen bieden met een aantrekkelijke kilometerstand

Laten we wel wezen, de E46 raakt al op leeftijd. 2 ton is gewoon een hele normale kilometerstand voor een benzine auto van 10 jaar oud. Gewoon een goed ding kopen met documentatie