Audio Upgrade e46

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
ptrustfull

Re: Audio Upgrade e46

Bericht door ptrustfull » 04 aug 2010, 09:40

hoe heb jij het opgelost?
ik heb een pioneer radio geplaatst en een rockford versterker aangesloten met diets kabels. de ruis (herrie) was niet gering en ik heb de cinch kabels links geplaatse, accu kabel loopt rechts. voedingskabel en cinch van de versterker kruizen elkaar niet. in mijn auto hoor ik zelf ruis als ik de rem intrap. ik heb gisteren een oude JBL versterker geprobeerd en de ruis was zo goed als weg. kan het zijn dat rockford makkelijk ruis oppikt? Ik heb ook ground loop isolators geprobeerd, is nu beter dan het was maar nog steeds voldoende ruis te horen bij laag volume. Hoor graag van je

Markdenbosch

Re: Audio Upgrade e46

Bericht door Markdenbosch » 26 jun 2011, 13:31

Sorry voor late reactie! Ik heb dit niet kunnen oplossen tot op heden. Ik heb me er een tijdje geleden voorlopig bij neer gelegd. Momenteel heb ik nog een hele lichte ruis als het volume laag staat en een fluitje die meegaat met de toeren bij de achterspeakers, de laatste is wel irritant maar het wend. Die ground loop isolators heb ik ook maar die hebben niet voor verandering gezorgd.

Een andere versterker heb ik nog niet geprobeerd. Wel vreemd dat je jbl versterker voor minder ruis zorgt. Iemand enig idee hoe dit kan?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”