verlaging van mijn coupé
- smokey_fluppe
verlaging van mijn coupé
Hallo,
Graag had ik mijn coupé verlaagd met een Eibach Pro-kit, maar in het bandencenter zeiden ze dat je niet veel verschil zal zien door dat een coupé al wat lager staat dan een sedan.
Maar op de site van Eibach zie ik dat met die kit de auto voor 2.5 cm en achter 1 cm zakt, in mijn ogen is dit toch een zichtbaar verschil.
Is er iemand van jullie die ervaring heeft met deze set onder een coupé ?
Graag had ik mijn coupé verlaagd met een Eibach Pro-kit, maar in het bandencenter zeiden ze dat je niet veel verschil zal zien door dat een coupé al wat lager staat dan een sedan.
Maar op de site van Eibach zie ik dat met die kit de auto voor 2.5 cm en achter 1 cm zakt, in mijn ogen is dit toch een zichtbaar verschil.
Is er iemand van jullie die ervaring heeft met deze set onder een coupé ?
Re: verlaging van mijn coupé
Zie dit topic, gaat je wel verder helpen
Heb zelf onder mijn coupe ook gedaan,met name voorzijde zakt goed!
Heb zelf onder mijn coupe ook gedaan,met name voorzijde zakt goed!
- smokey_fluppe
dus jij vind het de moeite om te doen
Er zit wel degelijk verschil in ja, en voor de prijs zeker de moeite!
zeker weten de moeite waard, ik heb ze nu 2 weken eronder liggen en het rijdt fantastisch
is die Eibach pro kit een kwestie van veren vervangen of moet hier meer aan gebeuren? Ik zit hier ook over na te denken, zeker gezien de prijs is het een leuke optie.
@Kruumel: Voel je dan niet elk steentje of oneffenheid in het wegdek?
Diezel
@Kruumel: Voel je dan niet elk steentje of oneffenheid in het wegdek?
Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
Is puur kwestie van veren ja.
Oneffenheden valt reuze mee, eigenlijk zo goed als niet. Ik vond zelf (terwijl veren al eronder zaten) verschil van 18 naar 19" groter qua gevoel. Maar kan ook liggen aan merk band wat eronder zit.
Oneffenheden valt reuze mee, eigenlijk zo goed als niet. Ik vond zelf (terwijl veren al eronder zaten) verschil van 18 naar 19" groter qua gevoel. Maar kan ook liggen aan merk band wat eronder zit.
Idd alleen veren bij de pro set
Verschil zal wel te zien zijn, zelfs bij een die al mtech onderstel had.
Mocht je een eibach set overwegen, mag je me een pb'tje sturen voor een vrijblijvende offerte
Mocht je een eibach set overwegen, mag je me een pb'tje sturen voor een vrijblijvende offerte

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- smokey_fluppe
en is die 1 cm die hij langs achter verlaagd ook goed zichtbaar