vreemde storing met xenon
vreemde storing met xenon
Hallo, Ik heb kort geleden een xenon kit in mijn auto gebouwd ( 530d E39 touring ) een slimballast set geschikt voor canbus. als ik de auto start en doe dan de verlichting aan slaat de motor af en geeft de melding sprittspompe pruffen als ik de motor opnieuw start en de verichting aan doe werkt het wel goed, soms werkt ook de cruisecontrole niet en gaan de alarmlichten spontaan aan. moet ik er mischien nog iets bij tussen plaatsen? wie heeft een tip?
Re: vreemde storing met xenon
Als je de xenon gewoon netjes inbouwd dan zou dit niet moeten gebeuren.
Ik snap niet wat je brandstof pomp er mee te maken heeft
Ik zou gewoon ff de auto uit laten lezen..
Ik snap niet wat je brandstof pomp er mee te maken heeft

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Nassje, bedankt voor jou tip ik laat hem ff uitlezen
gekocht bij autostyle een universele HID 2 in 1 conversie kit H7 6000k
Je kan ook voor de gein de xenon kit eruit halen en kijken of de auto nog steeds zo raar doet, zoniet dan maakte die blijkbaar ergens sluiting 

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
zonder de xenokit is er geen probleem
Kan het dan niet aan je lichtmodule liggen?
Deze is natuurlijk voor hallogeen bedoeld, mogelijk deze nog coderen of een weerstand tussen zetten?
Deze is natuurlijk voor hallogeen bedoeld, mogelijk deze nog coderen of een weerstand tussen zetten?
kan dat bij de dealer gebeuren? of kan ik het zelf ook doen?
- Marcel RSD
De ballastset geeft CAN bus storingen. Deze zul je moeten vervangen door een set die wel de juiste protocollen gebruikt van BMW. Deze storingen kunnen vervelend/kostbaar gaan uitpakken als er dingen beginnen uit te vallen.
Coderen kan ook, dan heb je geen ballasten meer nodig. Alleen komt de handmatige hoogteverstelling dan wel te vervallen. Er wordt voor xenon een automatische regeling verwacht.
Dit kun je zelf ook doen als je DIS, Progman of BMW scanner 1.4 hebt.
Coderen kan ook, dan heb je geen ballasten meer nodig. Alleen komt de handmatige hoogteverstelling dan wel te vervallen. Er wordt voor xenon een automatische regeling verwacht.
Dit kun je zelf ook doen als je DIS, Progman of BMW scanner 1.4 hebt.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate