Maar over het algemeen toch wel steeds een bmw erbij gehad, ik ben nu met nummertje 41 bezig.
Heel veel e 21 gehad e28 en e30 en nu alweer de derde e 36 touring.
Ik heb er momenteel 4 2x e 30 cabrio en 2x e 36 touring.
Op andere forums ben ik bekent als joscabrio omdat ik al jaren de e30 cabrio heb.
Er is wel altijd een tweede auto geweest naast de cabrio dat waren ook altijd e 30jes maar de laatste 2 jaar werden deze
steeds duurder en een e 36 is geen drol waard dus koop je voor bijna niks.
Het begon met een madera violet 318 tds touring met alles er op en er aan van 1997 deze had half leren bekleding airco cruis control dakrails en was net het facelift model, en er zat net een hagelnieuwe motor in,
Ik kocht deze voor 1100 euro.
Deze heb ik een jaar gehad maar heeft me qua prestaties nooit bekoord qua uiterlijk was t een mooi ding maar dat vergeet je snel als je er door de eerste de beste bestelbus uitgereden wordt.
Ding moest dus weg en er kwam een e30 touring voor terug maar ondertussen was ik wel gewent aan het comfortabele e36 rijden.
Deze ging dus ook weer en er kwam een e 36 touring benzine terug met voorschade, een dom wicht reed er na een week nog eens achterop dus voor en achterschade
Ik kocht een 99er e 36 touring met kapotte motor een tds, deze ben ik nu aan het strippen voor mijn 97er touring om deze weer netjes op de weg te zetten.