Hallo, ik loop al een tijdje te kutten met een soort ratel(van plastic-achtig geluid} in m'n blok, beetje hetzelfde als een versleten Vanos. Ik heb bij v Vuuren m'n vanos sealings en ratelkit laten vervangen en m'n kettingspanner maar bij koude start blijft de wagen af en toe ratelen. Het is net het geluid van wat je vroeger wel eens als kind deed, een sterk stukkie plastic laten ratelen via je spaken van je fiets. Het geluid gaat ook met het toerental mee. Ik ben ook al een paar keer teruggegaan naar v Vuuren, maar als ik daar ben doet de auto het niet, dat zal je nét zien he.
Ik weet het écht niet meer en omdat de auto het niet constant doet blijf ik met het probleem zitten. Weten jullie misschien wat het kan zijn, ik heb er weinig trek in dat dadelijk m'n blok in de soep draaid. Hij doet het alleen bij koude of bijna koude moter, na een tijdje rijden hoor je het niet meer, én, het geluid lijkt net op een versleten vanos.
Ik hoop dat jullie misschien een oplossing hebben of dat je hetzelfde euvel gehad heb, ik hoor het graag, groet Robert