Dit beestje was nog helemaal in orde en in originele staat.

Na een jaar ben ik eraan begonnen te knutselen. Samen met mijn broertje JurT, die de meeste wel kennen van drivingfun of de bmw driversclub.
Ik ben begonnen met de originele contours 7J (de winterset zonder ///m logo) te vervangen voor de originele breedteset ( voor 7,5J achter 8,5J ) Die heb ik uiteindelijk zelf in de lak gezet. Ik vond zwart wel apart en heb het hart daardoor zwart gemaakt en het bed metallic.

Daarna heb ik wat kleine dingen eraan verandert zoals een K&N 57i luchtfilter met hitteschild. Het gebruikelijke onderhoud van de vloeistoffen verwisselen en een nieuwe accu.

Bij de keuring bij Bas Roos kreeg ik te horen dat mijn schijven en blokken op waren. Dus bij thuiskomst 4 schijven van Zimmerman en EBC blackstuff blokjes besteld. (achteraf een klein beetje spijt van gezien de blokken voor de uiteindelijke setup misschien soms nog te koud blijven. Wat betreft de schijven die zijn optisch leuk maar qua performance valt het tegen.

De volgende spullen die aan vervanging toe waren, waren de visco fan, washwasserpumpe

Daarna ben ik verhuisd van Bussum naar zuid-limburg en heeft de auto een tijd minder gereden en is deze zelfs een paar maanden gestald geweest.
Totdat ik vorig jaar februari het weer op mijn heupen kreeg en er ook qua performance iets aan wilde gaan doen. Mijn broertje kocht toen in die tijd zijn tweede ///M3 met een prachtig geluid en we gingen wat vaker richting de circuits en dan word je al snel mee gesleurd.

Dus toen heb ik de volgende dingen ervoor gekocht
- KW V1 Inox schroefset

- M3 interieur

- Alpina tellerbak ( 300km/h variant )

- Simota carbon air intake

- Origineel Hartge spaghetti spruitstuk

- G-power Einddemper ( Zoran Autosport versie, oftewel de circuit versie met magistraal geluid i.c.m de spaghetti )

- GT spoiler

- M3 GTR Flaps voor op de spoiler (zeer zeldzaam)

- Xenon kit

- Alcantara opnieuw bekleed stuur

- Alcantara pook en pookhoes

Dit alles zat er net op tijd in en op of onder voor mijn autovakantie naar Italië. Bij terugkomst de nodige vloeistoffen ververst en er af en toe in de winter meer gereden.
In februari ging de dynamo stuk. Op MP eentje gevonden voor een paar euro die zou moeten werken, deze bleek achteraf ook stuk. Daarop die maar gereviseerd en tegelijkertijd wat rubbertjes vervangen aan het onderstel en motorsteunen.
En nu onderhouden en vooral er van genieten