Tap functie knipperlicht

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Roderik_

Re: Tap functie knipperlicht

Bericht door Roderik_ » 09 jun 2011, 14:06

Ja, die lijst kende ik al, maar de optie voor de "comfort knipperlicht" functie staat er niet bij :(

Tiske

Bericht door Tiske » 09 jun 2011, 15:42

von jot schreef:Kijk maar onder "Coding Data" en "Reprogramming". Je zou ook gewoon eens de manual kunnen lezen, hier (http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0&lang=eng) bijvoorbeeld...
Zoals met zoveel dingen, als je niet weet wat je doet doe het dan niet....

Sorry dat wij op dit forum geen vragen mogen stellen....

von jot

Bericht door von jot » 09 jun 2011, 16:31

Nou nou.... Niet zo heetgebakerd.... :bang:
Tiske schreef:.....Sorry dat wij op dit forum geen vragen mogen stellen....
Ik doelde meer op dit:
Tiske schreef:Waar stel je deze functies mee in dan op de 1.4 scanneer. Ik krijg het niet gevonden
Je hebt de software, maar weet dus kennelijk niet hoe het werkt. En daar heb je manuals voor... No offence!

Cliff

Bericht door Cliff » 09 jun 2011, 16:55

Volgens mij kan dit echt niet hoor, moet ik me toch heel sterk vergissen. Heb laatst m'n E39 ook geprogrammeerd en hierbij kan het ook niet.

Tiske

Bericht door Tiske » 09 jun 2011, 17:13

Ok, sorry von jot. Het kwam in eerste instantie op mij over, zoek ff lekker zelf...

Ik zal de vraag ook wel ergens anders stellen denk ik, verder even :on: denk ik maar dan

srry

Roderik_

Bericht door Roderik_ » 09 jun 2011, 17:54

Cliff schreef:Volgens mij kan dit echt niet hoor, moet ik me toch heel sterk vergissen. Heb laatst m'n E39 ook geprogrammeerd en hierbij kan het ook niet.
Blijft belachelijk imo dat BMW dat niet als voorkeurs instelling heeft toegevoegd. :bang: :bang:
Mijn Seat Ibiza 3cil van 2007 met een nieuwprijs van nog geen 15K heeft dit al standaard.... :emo:
Ik geloof dat het op de wat duurdere golfjes 4 ook standaard was. En zit het er niet op, kun je het dmv OEM delen zo toevoegen.

Bij veel snelweg gebruik is het gewoon super handig bij wisselen van baan. :ja:

Nog zo'n fail van BMW: Geen I-phone 4 "inlay" voor de E46... :bang: Zoiets maak je toch voor een model dat tot 2006 geleverd is?
Hetzelfde geld voor de ontbrekende mp3 functie van de OEM 16:9 radio/navi/wisselaar. Alsof mp3 nog niet bestond in 2005 :rolf:

Een paar kleine minpuntjes van mijn tot op heden verder perfecte M3 :duim: :ja:

Tom_

Bericht door Tom_ » 09 jun 2011, 19:13

Roderik_ schreef: Hetzelfde geld voor de ontbrekende mp3 functie van de OEM 16:9 radio/navi/wisselaar. Alsof mp3 nog niet bestond in 2005 :rolf:
Daarentegen kan ik gelukkig wel al mijn favoriete cassettebandjes luisteren in mijn '02 coupé :roll:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Zelf trouwens de comfortknippers optie ook niet tegengekomen tijdens het aanpassen van de voorkeursinstellingen, helaas..

E46Ramon

Bericht door E46Ramon » 09 jun 2011, 19:25

Gelukkig kan ik met mijn intravee, wel heerlijk naar mij ipod luisteren en super makkelijk door de menu's heen bladeren.
Oh en misschien heb je hier iets aan.
http://www.bmwministyle.co.uk/products/ ... radle.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Roderik_

Bericht door Roderik_ » 09 jun 2011, 19:36

Daar zou ik ansich wel iets aan hebben als ik een E90/91/92/93 zou rijden ;)

En ik ben me bewust dat er systemen zijn dat het te maken is, maar dat het af-fabriek niet in een E46 zit (al dan niet facelift) vind ik echt bedroevend slecht van BMW.

E46Ramon

Bericht door E46Ramon » 09 jun 2011, 21:30

@ roderick, de telefoonhouder van de e90 is vrij simpel om te bouwen, zie link,
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... le#p895743" onclick="window.open(this.href);return false;

Roderik_

Bericht door Roderik_ » 09 jun 2011, 21:44

Mooi!
Dan ga ik me daar eens verder in verdiepen. Thanks voor de link! :duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”