Animo check: Duitse Autosport festival 2011
Re: Animo check: Duitse Autosport festival 2011
Ik denk ook niet dat ik ga.. aangezien we niet echt als club gaan net als vorig jaar..
- niksiPhoenix
Hoe kan ik die pdf ontvangen dan? En als ik die uitprint das dan toch de ticket die je dan daar kan laten zien voor een plaats op het paddock?
///M3POWER
09' E93 335i M-package alpinweiß
02' E46 M3 smgll phoenixgelb sold
95' E36 328i M-package cosmosschwarz sold
Vorig jaar waren we nog wel een club 

Geen club maar hebben we het wel gewoon kunnen regelen.
Maar er zit een nieuwe organisatie, wellicht dat hun moeilijk doen, maar lijkt me sterk.
Ik ga niet met de auto de baan op nu .. Dan maar als bezoeker een rondje ..
Maar er zit een nieuwe organisatie, wellicht dat hun moeilijk doen, maar lijkt me sterk.
Ik ga niet met de auto de baan op nu .. Dan maar als bezoeker een rondje ..
Dat het event in teken stond van BMW kwam door ons zelf
..
Ze zag het wel zitten, een druk bezocht forum met vele aanmeldingen. Vandaar een geheel plein om iedereen er neer te kunnen zetten.

Ze zag het wel zitten, een druk bezocht forum met vele aanmeldingen. Vandaar een geheel plein om iedereen er neer te kunnen zetten.
Daniel, je hebt het vorig jaar echt super geregeld.
was een zeer geslaagde dag toen.
Hoop dat we die deze keer ook weer hebben.
was een zeer geslaagde dag toen.
Hoop dat we die deze keer ook weer hebben.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Ben bang van niet .. Huidige organisatie is helaas niet wat we gehoopt hadden
..
Deste meer reden om richting BMW Promotiedag te gaan!

Deste meer reden om richting BMW Promotiedag te gaan!

ach we zullen zien.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Succes .. Ik zou daar niet eens willen staan
..
Ver van alles af .. Maar goed .. Streven voor volgend jaar .. Direct erop om zo beste plekken weer te krijgen. Ze zullen al snel door hebben dat van de ruim 150 BMWs nu maar 20 komen opdagen oid.

Ver van alles af .. Maar goed .. Streven voor volgend jaar .. Direct erop om zo beste plekken weer te krijgen. Ze zullen al snel door hebben dat van de ruim 150 BMWs nu maar 20 komen opdagen oid.
zijn er nog verzamelpunten of is het ieder voor zich heen??
- niksiPhoenix
achja beter een plaatsje dan helemaal geen toch
als het in ieder geval maar wel mooi weer is dan das ook belangrijk
hoelaat begint het eigenlijk?
als het in ieder geval maar wel mooi weer is dan das ook belangrijk

hoelaat begint het eigenlijk?
///M3POWER
hallo vorig jaar stond ik ook erbij verrassend genoeg op de m strasse was wel vet dus ik kom weer dit jaar
hoe laat gaan jullie rijden naar assen ik kom zelf uit renkum vlakbij arnhem is wel gaaf om met een stoet te gaan rijden
mijn auto is 318is e30 uit 1990 diamant zwart met alpina velgen
hoe laat gaan jullie rijden naar assen ik kom zelf uit renkum vlakbij arnhem is wel gaaf om met een stoet te gaan rijden
mijn auto is 318is e30 uit 1990 diamant zwart met alpina velgen
Ik dus ook niet, ik haal mezelf gelijk even van het lijstje... Heb DAF na 2x sowieso wel een beetje gezien, heb al een tijdje de indruk dat VW daar een stuk Duitser is als BMW of Opel. Daarnaast wordt het er met al die Skoda's, Seats en Fords ook niet echt Duitser op...Dnl schreef:Succes .. Ik zou daar niet eens willen staan..
Die plek ken ik nog wel van vorig jaar daar wil je idd niet staan maar goed volgend jaar beter, ik was er dit jaar sowieso al niet bij ivm verjaardag schoonfam.
Toch even een reactie vanuit de organisatie. Volgens mij is het dit jaar makkelijker dan ooit om als forum mee te doen, de drempel is heel laag, geen echte toelatingseisen (kvk, website, minimum aantallen etc).
Met een linkje naar een pdf kun je de autokaart uitprinten en meenemen; scheelt 6 euro autokaart en 6 euro entree (10 ipv 16) voor 2 personen. Makkelijker kunnen we het niet maken.
De plaats R32 is van de rechterpaddock de mooiste plaats, want direct na de bedrijvenstands (deze straat is het drukst bezocht!), daarmee is rekening gehouden met de indeling.
De linkerpaddock is geheel Porsche thema dit jaar, dus toch wel echt Duits lijkt me. Andere plaats op de paddock is ook bespreekbaar, gewoon contact zoeken met ons en dan komt het helemaal goed. We kunnen zelfs voor 150 BMW's nog een leuk plekje bedenken direct na de tunnel links. Dus met ons is er best te dealen; moet wel van 2 kanten komen:)
Met een linkje naar een pdf kun je de autokaart uitprinten en meenemen; scheelt 6 euro autokaart en 6 euro entree (10 ipv 16) voor 2 personen. Makkelijker kunnen we het niet maken.
De plaats R32 is van de rechterpaddock de mooiste plaats, want direct na de bedrijvenstands (deze straat is het drukst bezocht!), daarmee is rekening gehouden met de indeling.
De linkerpaddock is geheel Porsche thema dit jaar, dus toch wel echt Duits lijkt me. Andere plaats op de paddock is ook bespreekbaar, gewoon contact zoeken met ons en dan komt het helemaal goed. We kunnen zelfs voor 150 BMW's nog een leuk plekje bedenken direct na de tunnel links. Dus met ons is er best te dealen; moet wel van 2 kanten komen:)