Aansluiten kofferklep knop bij hendel motorkap
-
e46coope
Re: Aansluiten kofferklep knop bij hendel motorkap
Dat wil nog niet zeggen dat het goed is 
-
Griffendahl
Ik weet niet zo goed wat ik met deze opmerking moet ?? Jij rijdt al 30 jaar in dezelfde BMWe46coope schreef:Ik heb nog geen scotchblock gezien in mijn bmw, maar ik spreek ook maar uit 30 jaar ervaring
- Spoiler: Laat zien
Imho is het gewoon een kwestie van de juiste toepassing, ik ben er van overtuigd dat scotchblocks prima zijn voor signaaldraden, maar minder geschikt voor stroomvoorziening. Ik gebruik ze ook voor mij wisselaarvoorbereiding en mijn OEM navigatiesysteem en die betreffende scotchblocks hebben in 150.000km nog geen enkele storing gegeven.
-
Griffendahl
Die werkt niet met de sleutel in het contact en de motor draaiend
Sander snapt hem
Iedereen met een beetje gezond verstand weet waar ie het wel en niet toe moet passen......
Iedereen met een beetje gezond verstand weet waar ie het wel en niet toe moet passen......
Als je niet technisch aangelegd bent moet je niet aan de bedrading van je auto komen
En gemakszucht is natuurlijk op voorhand al vragen om problemen. Ik bedoel meer te zeggen, iedereen weet dat het eigenlijk niet zo hoort, maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid. 
-
e46coope
Als je denkt, Griff, dat ik het beter wil weten heb je het mis, maar nu dwaal je zelf van het topic af lijkt mij en speel je het op de man en die dicussie hebben we al eens gevoerd toch ?
Waar het mij om gaat is dat je bv bij de inbouw van een goedgekeurd alarm nooit scotchlocks mag gebruiken, waarom zou dat zijn denk je?
Waar het mij om gaat is dat je bv bij de inbouw van een goedgekeurd alarm nooit scotchlocks mag gebruiken, waarom zou dat zijn denk je?
Toch snap ik 'm nog steeds niet hoor, met de sleutel in het contact en de motor draaiend doet de knop in de kofferklep het toch gewoon?Die werkt niet met de sleutel in het contact en de motor draaiend
Nou het knopje is onderweg 
Laatst gewijzigd door Stranger_ op 14 jun 2011, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
En het is gelukt 
Met dank aan de DIY
1,5 uur werk...
Alleen het aansluiten op de GM5 module vereist een priegelwerk en geduld
En het werd nog moeilijker omdat ik een Elight module aan heb hangen...dus een beetje priegelwerk!
Met dank aan de DIY
1,5 uur werk...
Alleen het aansluiten op de GM5 module vereist een priegelwerk en geduld
En het werd nog moeilijker omdat ik een Elight module aan heb hangen...dus een beetje priegelwerk!
Harm78 schreef:Toch snap ik 'm nog steeds niet hoor, met de sleutel in het contact en de motor draaiend doet de knop in de kofferklep het toch gewoon?Die werkt niet met de sleutel in het contact en de motor draaiend
Nee probeer het maar