Ik ben Kevin, ben 19 jaar en woon in houthalen. Sinds vorig jaar heb mijn E36 325i Sedan in mijn bezit. Heb hem gekocht als zijnde trackprepared.. al bleek dat later niet echt zo te kloppen.
Ik zag hem zo op het internet staat:

Eigenlijk had ik veel grondiger moeten kijken want oh jee.. wat had ik toch gedaan..
Het enigste gedoe aan de wagen was eigenlijk de motor..
De slechte punten:
- Een levensgevaarlijke rolkooi
- Na het monteren van m'n HSD schroefset ondervonden dat linksvoor de schokdemper aan de naaf was vastgelast..
- Mij werd verteld dat het een 45% sper was... al gauw kwam ik erachter dat het een standaard M3 25% was.
- Enorm slechte afwerking
- Een kabelboom die kortsluiting tot en met gaf...
achja, zo kunnen we wel ff doorgaan
Dus, na een paar keer zo gereden te hebben (driften), was het tijd voor een grondigere aanpak.
Alles eruit en tijd voor een nieuwe VEILIGE rolkooi.

Nieuwe schroefset van HSD (DriftWorks). Verstelbaar in hoogte, hardheid. En Camber en caster vooraan.

Nieuwe velgjes voor vanvoor met nieuw rubber. (Yokohama Advan Neova AD08)
Velgen vanvoor zijn DZ Exclusive DZ1. 16x9 et15

Hydraulische Handrem van Compbrake. Zit nu met de standaard cylinder, maar der komt eentje van Wilwood op als deze stuk gaat.

Voor de rest heb ik er nog een Nardi stuurtje inzitten, voor mij een Sparco Pro2000 stoel en Sandtler 6-punts gordel. Geen dashboard meer ofzo.. Maar dat wordt in de toekomst nog allemaal netjes gemaakt. Ook heb ik E46 driehoeken om eronder te steken = meer spoor vanvoor.
Schaamteloos filmpje van m'n driftkunsten
Nu het spannende gedeelte
Ik heb een maandje geleden ofzo dit in Engeland opgehaald.

Origineel was het een Avus blauwe E36 Touring 318i Sport Edition van '99. De vorige eigenaar heeft hier een M3 evo blokje ingelegd en ook heel de remmerij en noem maar op geswapped... Een volwaardige M3 Touring
Gekocht voor het nederige bedrag van 2800€...
Er gaat dus zoveel mogelijk naar m'n Sedan omgebouwd worden, ik probeer wat nog redbaar is te verkopen en de rest gaat de schroothoop op...
Moest interesse zijn voor het interieur (half leder) of het dakhemel oid (volledig zwart zonder de lampjes in perfecte staat) of iets anders mag je altijd PM'en