Ik heb een lange tijd gezocht naar een goede audio upgrade voor mijn E46 sedan. Uiteindelijk besloten om de Rainbow IQ line composet vooraan te nemen en achteraan de 2 weg coaxial set. Om het verschil te horen heb ik eerst de linkse speakers vervangen... Wat een hemels verschil! De originele speakers zijn echt wel van zeer lage kwaliteit. Wat me uiteindelijk verbaasde was dat de OEM radio(business) het aardig goed deed als ik het volume opengooide, natuurlijk heeft hij niet genoeg vermogen maar het is toch een enorm verschil. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een E46 met OEM radio zo'n audiofiel resultaat gehoord. Prijs kwaliteit is dit echt top. De bass is veel warmer en de hoge tonen klinken natuurlijk zuiver maar zeker niet schel. Wat me zeker opviel was dat het detail in de muziek enorm hoorbaar was en dat het een mooie akoestiek gaf in een E46. Thumps up voor deze producten

Rekening houdend dat dit plug & play speakers zijn is het zeker een aanrader voor iedereen die zijn audio wil upgraden van een E46.
Ik ga nu nog een Alpine Headunit monteren met het optionele powerpack. Naar Verluid zou dit nog een mooie ingreep zijn. Nog even wachten op de adapter stekker en de rest wordt gemonteerd.
Grtz