Aankomend forumlid

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Bakkenes

Aankomend forumlid

Bericht door Bakkenes » 08 nov 2010, 00:27

Hallo,

Ben nieuw hier en heb twee dagen met veel plezier veel kunnen lezen op het forum.
Ben voornemens om een 530i, handgeschakeld, aan te schaffen. Zal de eerste BMW worden na 30 jaar VAG gereden te hebben.
Nu zit ik met een paar vragen:
De auto is van 2003 en is een Edition uitvoering, kan helemaal niets terug lezen over wat een "Edition uitvoering" precies biedt. Zie vaak "exclusive of high exclusive". Maar geen Edition. Vandaar mijn vraag.
Zijn er verder nog zaken die belangrijk zijn om aandacht aan te schenken. Auto heeft 130000 km gelopen, onderhoud bij BMW gehad, aantoonbaar, NAP erbij.

Ga er vanuit dat deze week de beslissing valt en zal mij dan zeker verder voorstellen hier met de nodige foto's.

Bakkenes

Dnl

Re: Aankomend forumlid

Bericht door Dnl » 08 nov 2010, 00:37

Edition uitvoering kunnen een aantal extra opties zijn op een ""kale" uitvoering of boven op een exclusive. Zo lees ik na wat zoekwerk dat bijv. op een 1 serie sportstoelen, 17", mistlampen etc in dat pakket zitten (lees hier..). Maar hoe dat bij een E60 zit, durf ik zo niet te zeggen. Jammer dat ze dit niet allemaal vrij geven, anders hadden we deze informatie mooi kunnen verzamelen.

Ook durf ik niet te zeggen of de draagarmen nog steeds een probleem zijn op de nieuwere types, anders zal ik daar zeker even naar kijken!

Verder succes en hopelijk tot snel! :duim:

Fransosowitz

Bericht door Fransosowitz » 08 nov 2010, 10:48

Welkom Bakkenes!

Weet je zeker dat het betreffende model een E60 is? Persoonlijk heb ik nog niet eerder een Nederlandse E60 gezien met Edition uitvoering. Wel een E39 5 serie met Edition uitvoering...

Misschien kun je de link naar de advertentie opgeven zodat we mee kunnen kijken?

davebv
Contacteer:

Bericht door davebv » 08 nov 2010, 11:16

Welkom Bakkenes!

Vee lrijplezier gewenst met een BMW

Weet je zeker dat het betreffende model een E60 is?
Persoonlijk heb ik nog niet eerder een Nederlandse E60 gezien met Edition uitvoering. Wel een E39 5 serie met Edition uitvoering...

Volgens mij is het ook een E39 en geen E60
Afbeelding

Mail voor meer informatie of kijk op http://www.paservice.nl

Ook voor (winter)banden

GreyCooperS
Contacteer:

Bericht door GreyCooperS » 08 nov 2010, 13:32

als het een auto uit 2003 is zal het sowieso geen E60 zijn...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire

Fransosowitz

Bericht door Fransosowitz » 08 nov 2010, 18:03

De E60 is in 2003 geïntroduceerd hoor. Dus het kan wel een E60 zijn waar Bakkenes het over heeft. Alleen die Edition uitvoering...dat kan volgens mij niet in combi met een E60.

Bakkenes

Bericht door Bakkenes » 09 nov 2010, 23:02

Hallo allemaal,

Bedankt voor het meedenken en de tips.

De auto is van oktober 2003, dus E60, dat was ook geen twijfel.
Auto heeft allerlei opties, voldoende in ieder geval voor mij maar ik dacht dat Edition iets bijzonders was. Vaak is dat een laatste versie voor een nieuwe uitgave, dus vond dat wel bijzonder omdat dit één van de eerste is! Verder nog steeds voor mij geen verklaring.......

Heb mij bezig gehouden met de historie, ondanks dat alle papieren erbij zijn en afgetekend wil ik toch wat meer zekerheid. (schade, bijzonderheden etc.)
Heb de dealers waar ie in onderhoud is geweest gemaild en heb bijna alle info die ik zocht, wordt steeds enthousiaster.

Heb een voorstel gehad van de dealer en heb vanmiddag een tegenvoorstel gedaan, via de mail. Had weinig tijd.

Afwachten maar,

Bakkenes

Bakkenes

Bericht door Bakkenes » 16 nov 2010, 23:37

Zo, de auto staat voor de deur. :)
Heb er door de weersomstandigheden nog niet zoveel aan kunnen doen en ook nog geen foto's van kunnen maken.
Zal dit z.s.m. doen.

JW

Beens1

Bericht door Beens1 » 17 nov 2010, 11:54

Gefeliciteerd met de aanschaf van je wagen, enneh Welkom! :P

Bakkenes

Bericht door Bakkenes » 17 mei 2011, 21:53

Heb mij niet van de beste kant laten zien om hier niets meer te posten.
Zal zo snel mogelijk wat mooie foto's maken en ze hier plaatsen.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”