nummerplaat verlichting en koffer werkt niet meer
-
R_vanhove
nummerplaat verlichting en koffer werkt niet meer
heb al een nieuwe lat gestoken en wil ng altijd niet werken, maar het grote probleem is dat ik morgen mijne auto moet gaan tonen bij de politie om te laten zien dat alles werkt. weet er iemand waar dat aan kan liggen? bekabeling is ook niet stuk die heb ik gevolgd tot aan de zetel achteraan
-
R_vanhove
Re: nummerplaat verlichting en koffer werkt niet meer
koffer gaat niet meer open, en nummerplaatverlichting werkt niet meer, zekeringen allemaal gecontroleerd, de sleutel werkt nog altijd. ik heb nu een voorlopige oplossing gevonden maar ik zou het graag weten waar het het komt .mercie voor de raad.
Laatst gewijzigd door Gast op 15 mei 2011, 16:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Ja misschien een draadbreuk vanaf je koffer naar je carrosserie? ?Komt bij meerdere merken voor ivm buigen etc. Daar breken kabels vaak. Even de tule los halen en bedrading controleren.
Daarna controleren of je voeding hebt en massa op je kenteken verlichting. Als dat zo is zijn je lampjes stuk,
Zelfde met je koffer. Zo ja is je kofferklep slot stuk.
Daarna controleren of je voeding hebt en massa op je kenteken verlichting. Als dat zo is zijn je lampjes stuk,
Zelfde met je koffer. Zo ja is je kofferklep slot stuk.
-
Sander
Hallo,
Mijn kofferbak gaat de laatste tijd ook regelmatig niet meer open (alleen met de sleutel). Met dit droge weer doet hij het al beter.
Ik ben al bij de BMW geweest, hebben hiernaar gekeken en zeiden dat er toch het een en het ander gecorrodeerd is. Het linker kentekenlampje doet het ook niet.
Op 17 mei heb ik een afspraak staan om het te laten maken.
Mijn kofferbak gaat de laatste tijd ook regelmatig niet meer open (alleen met de sleutel). Met dit droge weer doet hij het al beter.
Ik ben al bij de BMW geweest, hebben hiernaar gekeken en zeiden dat er toch het een en het ander gecorrodeerd is. Het linker kentekenlampje doet het ook niet.
Op 17 mei heb ik een afspraak staan om het te laten maken.
Slot smeren doet wonderen. En waarom met sleutel als je afstandsbediening hebt? 
Met de coupe had ik pas wat leuks, gooi mn klep dicht, breken de clipjes! af waar ie mee vast zit! Echt, zo iets waardeloos had ik nog nooit meegemaakt. Kwam wss door de kou.