Navigatie e93 Na-inbouw
-
Navigatie e93 Na-inbouw
Ik heb een bmw 325i cabriolet e93. ik heb hem gekocht in duitsland, maar nu wil ik een navigatie systeem in laten bouwen in het dashbord. Dus geen opbouw ding. weet iemand waar ik dat kan laten doen en wat dat gaat kosten.
alvast bedankt
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door B46 op 31 dec 2009, 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel gewijzigd
Reden: Topic titel gewijzigd
Re: navigatie e93
Hoi,
geen idee.
Maar het is gebruikelijk dat mensen zich even netjes voorstellen op het forum. We hebben
daar voorstel topics voor. Dat is wel zo netjes.
Succes met je vraag.
geen idee.
Maar het is gebruikelijk dat mensen zich even netjes voorstellen op het forum. We hebben
daar voorstel topics voor. Dat is wel zo netjes.
Succes met je vraag.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: navigatie e93
Hoezo? Het is toch Voorstelman?
Ontopic; ik denk dat je dit bij de dealer moet laten doen, of je moet een donorauto vinden.
Prijs; Geenflauwbenul.

Ontopic; ik denk dat je dit bij de dealer moet laten doen, of je moet een donorauto vinden.
Prijs; Geenflauwbenul.
Re: Navigatie e93 Na-inbouw
Als je op het moment helemaal geen navi hebt dan is het best moeilijk, tijdrovend en vooral duur om een Navi Business of Navi Prof na in te (laten) bouwen.
Als je een schade/sloop auto vind waar het compleet in zit, is het misschien nog wel te doen.
Nieuw gaat het je een klein vermogen kosten.
Misschien is dit een alternatief?

Als je een schade/sloop auto vind waar het compleet in zit, is het misschien nog wel te doen.
Nieuw gaat het je een klein vermogen kosten.
Misschien is dit een alternatief?

www. M3 register .nl
Zie bovenstaand voorstel...
...voor het navi pro / navi business zul je o.a. het hele dashboard moeten vervangen (namelijk de extra bult met scherm voor een van de twee navi's...). M.a.w. het hele interieur/dashboard moet op de schop. Goedkoper is het om een andere auto te zoeken als je dat toch echt wilt.
...voor het navi pro / navi business zul je o.a. het hele dashboard moeten vervangen (namelijk de extra bult met scherm voor een van de twee navi's...). M.a.w. het hele interieur/dashboard moet op de schop. Goedkoper is het om een andere auto te zoeken als je dat toch echt wilt.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Een goedkopere optie is (net als bij de e46) een dynavin aanschaffen, maar aan deze look moet ik ff wennen.
zie
http://www.dynavinonline.nl/navigatie-c ... -1512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zie
http://www.dynavinonline.nl/navigatie-c ... -1512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
335i boven een 330i
Oeh.. dat is wel echt lilluk. Wel een goeie optie though, ik denk namelijk dat je niet vrolijk wordt van de retrofit optie. De glasverbindingen, GPS antenne in je hemel, dash, iDrive (en middenconsole)..