Goede garage/monteur omgeving Deventer ?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
oscar1977

Goede garage/monteur omgeving Deventer ?

Bericht door oscar1977 » 11 mei 2011, 12:39

Hallo, ff voorstellen..Ik ben Oscar uit Deventer en heb een bmw 318 (e46) uit 1998.
Ik heb een paar problemen met de auto en dat is ten eerste dat de centrale deurvergrendeling niet meer zo goed werkt en hij heeft alle symptomen dat de gm5 module stuk is maar bij de bmw dealer kost dat al meer dan € 400,-
En vanmorgen toen ik de auto starte om mijn zoontje naar school te brengen bleven er een paar lampjes branden (die van de ABS.. Die van de handrem/hydraulisch remsysteem en ASC+T/DSC ) Toen ik later weer naar huis reed brande alleen de ABS en de ASC+t/DSC nog.
Toen ik thuis was keek ik of er nog remvloeistof in zat maar dat kun je niet echt zien maar het bakje voelde vrij leeg aan.
Kan het zo zijn dat als er te weinig remvloeistof inzit hij dan deze storing aangeeft ?
Toen ik straks weer met de auto reed (2 x) gingen alle lampjes gewoon weer uit.
Nu is mijn vraag...Weet er iemand een goede alternatieve garage (die ook verstand heeft van BMW) inpl van de dealer in de buurt van Deventer of omstreken of een monteur (die bijklust)
Alvast bedankt

mikkev

Re: Goede garage/monteur omgeving Deventer ?

Bericht door mikkev » 11 mei 2011, 13:59

Weet nog wel iemand in overijssel maar is dan wel in geesteren werkt zelf bij BMW-dealer maar klust bij

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 11 mei 2011, 14:13

Ik ben ook recent (een jaar geleden) verhuist naar Deventer en door wat mensen van het forum hier doorverwezen naar Autotechniek Luttenberg, vooralsnog goede ervaringen daar :) Ga er toevallig vanavond nog met de cabrio heen...
oscar1977 schreef:Ik heb een paar problemen met de auto en dat is ten eerste dat de centrale deurvergrendeling niet meer zo goed werkt en hij heeft alle symptomen dat de gm5 module stuk is maar bij de bmw dealer kost dat al meer dan € 400,-
Op het forum hebben we iemand die deze tegen een zachte prijs kan repareren als ik me niet vergis. Inmiddels heeft die persoon het voor meerdere mensen naar volle tevredenheid kunnen oplossen.

oscar1977

Bericht door oscar1977 » 12 mei 2011, 19:06

*zucht* Nu is die bij de seat dealer waar het neefje van mijn vriendin werkt aan de computer geweest en nu kan er niks afgelezen worden. :s
En dat terwijl er net een nieuwe kast van € 6500,- staat.
Rij is toestraks weg doet aan de betuurders kant het waarschuwings lampje dat de deur open staat het niet meer en het signaal als je je lichten nog aanhebt doet het ook niet meer
Heb ik getankt doet het waarschuwingslampje van de deur het wel weer maar het signaal van de lampen nog steeds niet :s
Kan het zo zijn dat die eerst moet resetten ofzo omdat die toch aan een kast is geweest ?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”