als ik op het gaspedaal trap pakt hij hem soms niet en stottert hij waardoor ik mijn bmw(318i 1999 km stand:291000)naar de dealer bracht om het uit te laten lezen.
na het uitlezen kwam er een uitslag er waren 2 problemen: de nokkenassensor is kapot en de gasklep pot meter om dit te laten maken wou de dealer 450 euro maar ze zeiden erbij dat het ook kon zijn dat het niet daaraan lag waardoor ik begon te twijfel en de auto weer terug nam zonder hem te laten maken. iemand enig idee wat ik kan doen?
de auto is nu in nijmegen waar er ook een ander bmw is die een ongeluk heeft gehad waarbij de onderdelen worden verkocht.
goedkoop oplossing
nog iets vergeten te zeggen mijn bmw 318i is voorzien van een gasinstallatie dus het is een lpg;)
enig probleem , de meeste monteurs twijfelen aan de gasklep pot meter (waar ligt dit onderdeel?)
wie kan me helpen?
mvg
(heb geen vertrouwe meer in dit bak dus zodra hij gemaakt is verkoop ik hem gelijk, ookal heb ik 600/700 euro verlies ik kan het gewoon niet meer aan. heb dit bak sinds 14 januari 2011 en heeft me tot nu toe 700 euro extra gekost.:S echt een duur auto.)ik neem liever een audi a4 tdi