BMW_Lover schreef:Mijn vrouw was op een lokaal Zoetermeers bedrijfs beurs en daar was een bedrijf bezig een Audi A3 te bekleden aan de buiten kant met Carbon. Zag er erg mooi uit en mijn vrouw heeft het voor elkaar gekregen dat zij de binnenkant van onze auto vanmorgen hebben gedaan voor NIETS
Het was de eerste keer dat ze ooit een binnenkant van een auto hebben gedaan en ondanks een paar kleine schoonheids foutjes, ben ik er erg blij mee (zeker omdat het gratis was

)
Niet gek om het gratis te laten doen - ik heb er toch wel een paar knaken voor moeten achterlaten en ben niet echt happy met een paar details waar je in het begin nog overheen kijkt, maar die nu beginnen te storen. Vooral de binnenbochtjes bij de luchtroosters zijn niet strak gedaan bij mijn auto, en op de BMW nieren begint het al los te komen in de binnenste hoeken (na ca. 2 maanden)
BMW_Lover schreef:Het is d'r weer af! Op de midden console kwamen in 1 keer wat lucht bubbels onder het "carbon" en die paar minder mooie stukjes gingen mij toch storen, dus heb alles er af gehaald. Ze hebben nog aangeboden om alle onderdelen er af te halen en alles opnieuw te doen maar laat het eerst maar zo.
Ik denk dat ik hetzelfde doe als ik ooit een setje pianolak zwarte lijsten tegenkom voor een redelijke prijs ...

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti