2006 523i Touring met M-Pakket

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Frank535

Re: 2006 523i Touring met M-Pakket

Bericht door Frank535 » 03 mei 2011, 12:25

BMW_Lover schreef:Mijn vrouw was op een lokaal Zoetermeers bedrijfs beurs en daar was een bedrijf bezig een Audi A3 te bekleden aan de buiten kant met Carbon. Zag er erg mooi uit en mijn vrouw heeft het voor elkaar gekregen dat zij de binnenkant van onze auto vanmorgen hebben gedaan voor NIETS :duimen:
Het was de eerste keer dat ze ooit een binnenkant van een auto hebben gedaan en ondanks een paar kleine schoonheids foutjes, ben ik er erg blij mee (zeker omdat het gratis was ;) )
Niet gek om het gratis te laten doen - ik heb er toch wel een paar knaken voor moeten achterlaten en ben niet echt happy met een paar details waar je in het begin nog overheen kijkt, maar die nu beginnen te storen. Vooral de binnenbochtjes bij de luchtroosters zijn niet strak gedaan bij mijn auto, en op de BMW nieren begint het al los te komen in de binnenste hoeken (na ca. 2 maanden) :'(
BMW_Lover schreef:Het is d'r weer af! Op de midden console kwamen in 1 keer wat lucht bubbels onder het "carbon" en die paar minder mooie stukjes gingen mij toch storen, dus heb alles er af gehaald. Ze hebben nog aangeboden om alle onderdelen er af te halen en alles opnieuw te doen maar laat het eerst maar zo.
Ik denk dat ik hetzelfde doe als ik ooit een setje pianolak zwarte lijsten tegenkom voor een redelijke prijs ... :|
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti

Kingfisher
Contacteer:

Bericht door Kingfisher » 03 mei 2011, 12:51

Ik denk dat je dan heel lang moet wachten Frank, want voor zover ik weet zijn de piano lak lijsten alleen verkrijgbaar vanaf het LCI model en die passen niet in de pre-LCI. Je zou je eigen lijsten kunnen laten spuiten in pianolak.

Frank535

Bericht door Frank535 » 03 mei 2011, 13:02

Ja, die tip kreeg ik ook van Advanced Eng. toe ik er laatst was - da's ook een stuk goedkoper dan de lijsten bij de Stealert bestellen, alleen zit je dan wel een paar dagen met een auto zonder interieurlijsten als de boel naar de spuiter gaat ...
Ik zag laatst een M5 met standaard zwart alcantara / suede bekleding van die delen .. :kwijl:
Nouja, we zien wel !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 13 mei 2012, 17:33

Nog even mijn shworoom post updaten met wat foto's van mijn zwarte grill en carbon BMW logo wieldoppen. Nu nog goed passende Carbon logo's vinden voor op de motorkap en achter. En dan nog mooie carbon interieur lijsten en dan ben ik voorlopig weer even kllar

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Ralph

Bericht door Ralph » 13 mei 2012, 19:53

Staan goed die zwarte nieren.
Bij e60's met zwarte velgen (zoals die van mij) vind ik zwarte nieren de auto te donker maken.
Maar hier staat hij :duim:

Ik had voor de motorkap carbon-look logos van HL. Die verkleurden na een paar maanden naar zo een rare goudtint.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

chicco68

Bericht door chicco68 » 22 mei 2012, 20:34

BMW_Lover,

Zou je misschien kunnen aangeven hoe de velgen precies heten die je onder je auto hebt en hoeveel inch deze zijn? Ik heb er nu 16" onder liggen en ben toch echt van plan om een keer andere velgen er onder te leggen.....

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 22 mei 2012, 21:53

Tja, zijn de standaard velgen die bij het m-pakket zitten, type weet ik niet zeker maar dacht styling 135, maar er is vast wel iemand die dat weet hier. Ze zijn 18inch.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”