~Echt felle angel eyes
~Echt felle angel eyes
Heel vaak dan zie ik in mijn achteruitkijkspiegel een BMW achter me rijden met als daglicht alleen de angel eyes aan en keer op keer verbaas ik me over hoe fel die dingen dan branden.
Ben al meer dan eens een parkeerplek op gereden om vervolgens uit te stappen en eens voor mijn auto te hurken om te zien hoe fel die van mij dan wel branden en kom tot de conclusie dat die bij lange na niet zo fel zijn als bij andere BMW's.
Herkent iemand dit?
Weet iemand hoe ik die dingen feller krijg?
Of is het gewoon dat de types 2007 en hoger weer andere belichting hebben ofzo?
Ik had tot gister nog een 5serie uit 2004 en rijd sinds vandaag in een 2006 maar jammer genoeg is dat het zelfde gebleven.
Ben al meer dan eens een parkeerplek op gereden om vervolgens uit te stappen en eens voor mijn auto te hurken om te zien hoe fel die van mij dan wel branden en kom tot de conclusie dat die bij lange na niet zo fel zijn als bij andere BMW's.
Herkent iemand dit?
Weet iemand hoe ik die dingen feller krijg?
Of is het gewoon dat de types 2007 en hoger weer andere belichting hebben ofzo?
Ik had tot gister nog een 5serie uit 2004 en rijd sinds vandaag in een 2006 maar jammer genoeg is dat het zelfde gebleven.
Re: ~Echt felle angel eyes
Die van de LCI modellen zijn inderdaad feller en dat begint na 2007.. Volgens mij is die van jou prefacelift..
E60 530D
Is hier iets aan te doen?
Ik vind die felle angels echt super mooi.
Ik vind die felle angels echt super mooi.
Ik had precies het zelfde. Je led lampen kopen voor de angel eyes. Scheelt een stuk maar nog net niet zo vel als de lci modellen.
Ik heb ze vandaag geplaatst.
http://www.bimmerportal.nl/diy-do-it-yo ... 13589.html
http://www.bimmerportal.nl/diy-do-it-yo ... 13589.html
Had ik ook gedaan, helpt je nik.
In tegendeel zelfs, nadat ik die witte leds erin had gedaan zag je er overdags helemaal niks meer vant.
Savonds lijkt het wel weer mooier.
Maar daar is het mij niet om te doen.
Ik wil overdags met die felle angel eyes rond rijden.
In tegendeel zelfs, nadat ik die witte leds erin had gedaan zag je er overdags helemaal niks meer vant.
Savonds lijkt het wel weer mooier.
Maar daar is het mij niet om te doen.
Ik wil overdags met die felle angel eyes rond rijden.
Klopt. Overdag zie je niet veel verschil. 's avonds wel.
Ik had na de inbouw van die led angels overdags gewoon het idee dat ze niet eens aan stonden.
Dan moest ik echt helemaal op de knieën ervoor om en klein beetje licht te zien.
Daarom laat ik het nu eerst mooi zo, als ik een manier weet om die echte felle witte look te krijgen dan ga ik dat zeker doen en dat mag best wat kosten.
Dan moest ik echt helemaal op de knieën ervoor om en klein beetje licht te zien.
Daarom laat ik het nu eerst mooi zo, als ik een manier weet om die echte felle witte look te krijgen dan ga ik dat zeker doen en dat mag best wat kosten.
Wat voor koplampen heb je? Halogeen of Xenon? Als je tweede hebt kan je gaan voor Umnitza of MTEC
bv. http://forums.5series.net/topic/84849-m ... ntry998993" onclick="window.open(this.href);return false;
Led is het meest felle wat je kan verkrijgen voor een haloggen koplamp
bv. http://forums.5series.net/topic/84849-m ... ntry998993" onclick="window.open(this.href);return false;
Led is het meest felle wat je kan verkrijgen voor een haloggen koplamp
Ziet er goed uit Oger530.
Ik ben in mijn vorige bmw voor deze gegaan http://link.marktplaats.nl/445101484" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat dus echt een waardeloos resultaat leverde.
Hoe zie ik of ik Halogeen of Xenon heb? en denk je dat als ik dat setje koop dat het wel echt fel is?
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Wat dus echt een waardeloos resultaat leverde.
Hoe zie ik of ik Halogeen of Xenon heb? en denk je dat als ik dat setje koop dat het wel echt fel is?
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Umnitza heb ik gezien bij een duitser waar ik mn navigatie heb laten ombouwen, abnormaal fel en superstrak op klaarlichte dag.
Als ik de advertentie lees heb je gewoon Xenon setje (je koplampen), en kan je gaan voor een Umnitza setje. Gewoon ff goedzoeken op 5series.net, genoeg keus met veel foto's
Als ik de advertentie lees heb je gewoon Xenon setje (je koplampen), en kan je gaan voor een Umnitza setje. Gewoon ff goedzoeken op 5series.net, genoeg keus met veel foto's
Nou heb eergister dus in de nieuwe E60 toch nog maar een keer de gok gewaagd in de hoop dat ik ze er mischien niet helemaal ver genoeg in had gedraaid ofzo.
Maar helaas, weer het zelfde resultaat.
Hele angel eyes is geen r*k meer van te zien of het moet donker buiten zijn en sja,..... dan rijd je natuurlijk met je gewone licht aan.
Had beter die originele pitjes er in kunnen laten zitten dan zie je tenminsten overdags nog dat het een beetje geel is.
En waar ik vandaag ook nog achter kwam die led angel eyes storen op de radio!!
Als je op een zender wat een zwak signaal hebt en je zet de lampen aan dan is het signaal helemaal weg.
Erug jammerrrrrrrr.
Maar helaas, weer het zelfde resultaat.
Hele angel eyes is geen r*k meer van te zien of het moet donker buiten zijn en sja,..... dan rijd je natuurlijk met je gewone licht aan.
Had beter die originele pitjes er in kunnen laten zitten dan zie je tenminsten overdags nog dat het een beetje geel is.
En waar ik vandaag ook nog achter kwam die led angel eyes storen op de radio!!
Als je op een zender wat een zwak signaal hebt en je zet de lampen aan dan is het signaal helemaal weg.
Erug jammerrrrrrrr.
mooi k*t
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Ik wil ook die felle (gele) angel eyes op mijn e60, de witte angel eyes op de e60 staat als een kermisattractie!
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
| Op zoek naar Privacy Shades |