ik wil ook helemaal mijn mening niet opdringen ik reageerde puur op het feit dat de m3 onregelmatig liep na het tanken van 98 ik ben persoonlijk van mening dat de brandstof daar wel degelijk een invloed op kan hebben.
Ik sluit me aan bij wat de rest zegt.dat van die olie was geen vergelijking met de benzine maar meer een uitspraak op iemand die zei dat die 95 tankte om de prijskomop zeg als je een auto van dik 20k kan betalen en je wil dan 6 euro op een tank benzine gaan besparen waarom rijd je dan in een m3
daar doelde ik op.tuurlijk kan een ///M motor op 95 lopen maar als jij tijden op 95 rijd en je gaat dan ineens over op 98 kan dat wel eens een klein probleempje geven dat is mijn gedachte.nogmaals ik wil niemand voor het hoofd stoten of mijn mening opdringen en als ik dat wel heb gedaan spijt me dat! ik probeerde alleen maar even mee te denken om het probleem van willem op te lossen en ik ben nog steeds van mening dat dat best kan komen door het omschakelen van brandstof.
Geheel off-topic, maar toch: het kan nog erger. Ik tank sinds de aankoop niks anders dan Shell V-Power 100 Racing in Duitsland. Maar idd, als ik in Nederland zou tanken, ging er ook die 98. Nooit 95!. Dat hoort in een suzuki altoPIR3lly schreef:Rij zelf altijd bp ultimate 98. Werkt echt perfect... Bij mij gaat er absoluut niets anders in.
ik ben wel geintresseerd in wat liters 10w60 mits dit 10w60 tws is?Roderik_ schreef:Hehehe, zoals eerder gezegd werk ik bij een automaterialen zaak waar we ook castrol dealer zijn![]()
Ik zal je zeggen dat mijn 10W60 ook niet duur is![]()
Misschien leuk voor een groupbuy?
V power merk je sowieso niets aan. BP 98 rijdt beter. Maar het verschil merk je echt niet van de één op andere tank. Dat duurt wel eventjes. Daarbij scheelt het maar een paar pk's. De vraag is of het op langere termijn beter is of niet...Bamies schreef:uhuh![]()
Net even volle tank V-power erin gegooid (RON97) en even extra gelet op de prestaties. Ik merk totaal geen verschil met de tango 95 die hiervoor erin zat... Stationair hetzelfde, rustig optrekken, snel optrekken, op snelweg tussendoor spontaan volgas, maar echt helemaal 0,0 verschil![]()
Volgende tank wordt BP 98. Even kijken of er dan verschil te bespeuren valt...
Roderik_ schreef:TWS of edge is exact hetzelfde product....![]()
Het gaat hierbij dus om edge 10w60 (niet de sport)
Zal morgen eens kijken wat ik kan doen met de prijs per liter.