Welke keuze spiegels heb ik voor de compact e46
Re: Welke keuze spiegels heb ik voor de compact e46
Bij een sedan kan je de coupé voetstukken op maat - laten - maken like so, Volgens mij moet je op zo'n manier die dingen ook pas kunnen krijgen voor een compact.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik vind die Salberks van DV erg mooi staan. IMO zelfs mooier dan een originele M spiegel. (in ieder geval op een compact)
Ik niet, sorry... Een compact is imho juist nog wat ronder als een sedan of coupé, een spiegel met scherpere hoeken monteren is dan imho niet de goede weg. Daarbij zijn ze ook niet OEM, waar Maurice duidelijk de voorkeur aan geeft.
OEM andere spiegels bestaan niet voor een compact. Net al voor een sedan.
Deze zijn nooit anders geleverd dan met de 'vierkante" spiegels toch?
DV heeft naar mijn idee best een mooie tussenweg gevonden. Niet OEM misschien, maar wel erg netjes. Aangezien hij de 1ste generatie heeft en de 2de generatie niet meer zo mooi is.

DV heeft naar mijn idee best een mooie tussenweg gevonden. Niet OEM misschien, maar wel erg netjes. Aangezien hij de 1ste generatie heeft en de 2de generatie niet meer zo mooi is.
Dat is natuurlijk de mooiste oplossing. Zou top zijn als dat het gewenste resultaat opleverd 

Eventueel heb ik wel een setje gebruikte voeten voor je liggen voor een klein prijsjeMaurice schreef:Ik vind het idee van Sander met de voeten op maat maken ook geen verkeerd idee.

Boh, die Salberk's zijn net VAG spiegels
Ik vind de oemers wel best, ze zijn sowiezo mooier als de normale van een coupe.