Even voorstellen
-
natjasje26
Even voorstellen
Hallo ik ben Natasja en rij een e46 320 d van 2001.
Helaas wat problemen met de auto waar we nog steeds niet uit zijn wat het is maar hoop via deze site meer te weten te komen.
Soms denk ik wel terug aan mijn corsa GSI... waar ik nooit probemen mee had.... maar goed wie weet is alles door deze site snel opgelost.
Helaas wat problemen met de auto waar we nog steeds niet uit zijn wat het is maar hoop via deze site meer te weten te komen.
Soms denk ik wel terug aan mijn corsa GSI... waar ik nooit probemen mee had.... maar goed wie weet is alles door deze site snel opgelost.
Laatst gewijzigd door natjasje26 op 07 apr 2008, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen
Welkom Natasja, leuk om er een vrouwelijke member bij te hebben
!
Ik hoop dat we je kunnen helpen je problemen op te lossen.
Ik hoop dat we je kunnen helpen je problemen op te lossen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Welkom op het E46 forum Natasja! Erg leuk om keer een vrouw hier op het forum te zien!
Veel plezier hier op het forum en ik hoop dat je antwoorden kan vinden op de problemen die je hebt met je auto. Verder zijn we ook erg benieuwd naar jouw BMW en zien graag wat foto's!
Veel plezier hier op het forum en ik hoop dat je antwoorden kan vinden op de problemen die je hebt met je auto. Verder zijn we ook erg benieuwd naar jouw BMW en zien graag wat foto's!
Is Mini geen vrouw dan?farl schreef:Welkom op het E46 forum Natasja! Erg leuk om keer een vrouw hier op het forum te zien!![]()
Welkom Natasja op het forum. Voor ieder probleem is een oplossing dus als de oplossing hier nog niet gegeven is kun je altijd een topic openen. Ben wel benieuwd naar een paar pics van de bimmer.
Sorry, wist niet dat Mini een vrouw was.hennep E46 schreef:Is Mini geen vrouw dan?farl schreef:Welkom op het E46 forum Natasja! Erg leuk om keer een vrouw hier op het forum te zien!![]()
Welkom Natasja op het forum. Voor ieder probleem is een oplossing dus als de oplossing hier nog niet gegeven is kun je altijd een topic openen. Ben wel benieuwd naar een paar pics van de bimmer.
-
AlpinaDrachten
welkom
Natasja, welkom op het E46 Forum!
Altijd leuk om een vrouwlijk lid er bij te hebben
!
Altijd leuk om een vrouwlijk lid er bij te hebben
- Dutch Delight
Welkom hier !