Nadat ik mij deze week hier had aangemeld, wordt het misschien ook eens tijd om mijn coupé voor te stellen
Het gaat dus over een E46 320ci prefacelift van 2001 (de 170pk versie).
De wagen is van fabrieks uit volledig m-tech gezet (bumpers rondom, kofferpsoiler, raamspoiler, m-tech ophanging, style 68m velgen); de raamomlijstingen zijn allemaal hoogglans zwart en hij is uitgevoerd in Topazblau
Sinds ik de auto heb (nu een 4-tal jaar geleden), is er niet veel meer aan veranderd, maar er was wel 1 ding dat ik enorm graag zag en wat ik nogal miste, nl Angel Eyes
Uiteindelijk zijn het Umnitza Orion V2's geworden (daar de Predator Chromium's nogal een slechte reputatie hadden destijds ivm brandveiligheid en het correct werken in koude omstandigheden.)
De Orion's werken ook via afstandsbediening en zijn iets beter zichtbaar overdag én verbruiken niet veel stroom (=leds), wat natuurlijk altijd goed meegenomen is
De enige zaken die ik nog zou willen veranderen zijn 19" VMR velgen (CSL reps) voor in de zomer (de style 68m's voor in de winter) en eventueel nog een veerpootbrug
Foto's zeggen meer dan woorden, dus bij deze

See-through:

Enkele van het Interieur:

'k Geraak soms nu niet altijd even gemakkelijk door, met hoe hij nu staat 

)